شناسهٔ خبر: 31110339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

ولایتی: مردم، انقلاب را به راحتی از دست نمی‌دهند

71290

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: مردم این انقلاب را که ثمره راه گذشتگان است به راحتی از دست نمی‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره تهدیدات آمریکا به حضور میلیونی مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها ملت ما را نشناخته‌اند، ولی ملت ما صبورند و با سابقه فرهنگی چند ده هزار ساله از این گونه تهدیدات زیاد دیده‌اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اکنون بعد از گذشت ۲۰۰ سال سایه استقلال را به خود می بیند و دست استعمار غرب را قطع کرده و اختیار خود را به دست گرفته است.
ولایتی گفت: انقلاب اسلامی اکنون در دست صاحبان اصلی‌اش یعنی مردم قرار دارد و شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی که شعار اصلی انقلاب بوده، به معنای نفی هرگونه سلطه خارجی است.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: مردم ۴۰ سال پای این انقلاب ایستاده‌اند و در این راه چند صد هزار شهید تقدیم کرده‌اند. مردم، این انقلاب را که ثمره راه گذشتگان است به راحتی از دست نمی‌دهند. کودتای ۲۸ مرداد و دوران مشروطه برای ملت ما کافی است تا قدر این انقلاب را بدانند.
وی تصریح کرد: ملاحظه می‌کنید که مردم امسال با چه شور و اشتیاقی در صحنه حاضر شده‌اند و با وجود همه مشکلات پای کار انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
ولایتی با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ساقط کردن استبداد است، گفت: هر کشوری بخواهد ندای استقلال و آزادی‌خواهی سر دهد با واکنش و مقابله استعمارگران مواجه می‌شود اما ما این استقلال و اقتدار را به دست آوردیم و ما باید قدر استقلال، امنیت و آزادی خود را بدانیم.
انتهای پیام

نظر شما