شناسهٔ خبر: 31110132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عظمت ۲۲ بهمن؛

حضور همه سلایق سیاسی در کنار هم/ شعاری که تغییر نمی‌کند

بوشهر - در راهپیمایی امروز مردم بوشهر همه گروه‌ها و اقشار حضور داشتند و این راهپیمایی رنگ و بوی سیاسی نداشت و همه همراه با هم شعارهای انقلاب را تکرار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در راهپیمایی امروز مردم بوشهر چیزی که بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کرد، عشق مردم به کشور و پایبندی به این نظام و انقلاب بود و شعارهایی که از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت مانده است.

شعارها و متن‌نوشته‌های شرکت کنندگان در راهپیمایی از ابتدای انقلاب تا کنون تغییر چندانی نکرده است چرا که هدف و آرمان‌ها یکی است.

استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یکی از شعارهایی بود که از سال ۵۷ تاکنون حرف اول مردم است.

یکی دیگر از شعار هایی که بسیار در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به چشم می‌خورد دشمنی با امریکا است، چرا که مردم بر این معتقد هستند که ریشه پلیدی‌ها، دشمنی‌ها، تجاوزها و اتفاقات ضد حقوق بشر دولت امریکا است.

دیگر شعاری که در راهپیمایی امروز به گوش می‌رسید و موضع‌گیری در برابر هجمه‌ای است که امریکا آغاز کرده است، حجاب بود، بانوان در راهپیمایی شعار اینکه محب حضرت زهرا(س) هستیم و به حجاب فاطمی خود افتخار می‌کنیم سر دادند.

در راهپیمایی امروز شهر بوشهر حضور افراد از جناح مختلف سیاسی به چشم می‌خورد.

آنها با حضور خود نشان دادند وقتی حرف از وطن و پشتیبانی از نظام باشد اصلاح طلب و اصولگرا معنایی ندارد.

مردم بوشهر معتقد بودند اگر از شرایط کنونی در هر حوزه‌ای نقد داشته باشیم اما اصل نطام را به راحتی به دست نیاورده‌ایم که اکنون به راحتی آن را تقدیم کنیم.

نظر شما