شناسهٔ خبر: 31110129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن؛

مردم امروز ثابت کردند پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند/ حضور مردم پاسخی هوشمندانه به تحرکات دشمنان

فرماندار و امام‌جمعه ابرکوه ضمن قدردانی از مردم به دلیل حضور در حماسه یوم‌الله 22 بهمن اظهار کردند: حضور امروز مردم پاسخی قاطع به تحرکات دشمن بود که ثابت کردند پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، دقایقی قبل هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی عظیم و حماسی یوم‌الله 22 بهمن با حضور مردم انقلابی و ولایی شهرستان ابرکوه در زیر بارش باران رحمت‌اللهی برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه ابرکوه پس از تجمع در میدان امام حسین (ع) با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، به سمت مجموعه ورزشی شهید پوراکبری شهرستان حرکت کردند و پایان‌بخش این مراسم قرائت قطعنامه روز 22 بهمن‌ماه بود.

فرماندار ابرکوه در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: از مردم شریف شهرستان ابرکوه که امروز علی‌رغم نامساعد بودن هوا و بارش رحمت الهی، پرشورتر از همیشه دریکی دیگر از صحنه‌های انقلابی حضور به هم رساندند.

محمد کاظمی نسب خاطرنشان کرد: با توجه به وجود همه مشکلاتی که در طول دوران انقلاب برای این نظام به وجود آمد و همچنین مشکلات اقتصادی و معیشتی یک سال گذشته، بازهم مردم همه این مسائل را تحمل کرده و امروز با حضور خود ثابت کردند پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و مشکلات را با صبر و شکیبایی پشت سر می‌گذارند.

 در ادامه حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: حضور امروز مردم مانند همیشه پاسخ هوشمندانه‌ای به تحرکات دشمن است که با وقت‌شناسی، پاسخی قاطع و کوبنده به همه دشمنان و بدخواهان این نظام دادند.

امام‌جمعه ابرکوه، خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران و به‌ویژه ابرکوه طی 40 سال گذشته در برابر همه ناملایمات و سختی‌ها ایستادگی کرده و مقاومت کردند تا به انقلاب آسیب نرسد.

انتهای پیام/3404

نظر شما