شناسهٔ خبر: 31110126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش :

حضور حماسی مردم پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است

کرمانشاه_جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است.

صاحب‌خبر -

امیر قائمی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

وی افزود: همچنین حضور مردم حاوی این پیام برای دنیا است که مردم پای دین و انقلاب ایستاده اند و نیز پیام آور این است که دولتمردان باید به فکر مردم باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش بیان داشت: مردم با تمام توان به صحنه آمدند و تلاش و کوشش می‌کنند اما مزد مردم در بحث دولتمردان بیشتر از این است.

وی عنوان کرد: از نظر امنیت نیز دنیا می‌داند که آسمان و زمین ایران اسلامی امن است و نیروهای مسلح به عنوان فرزندان این دیار شبانه روز زحمت می‌کشند و تا پای جان ایستادگی می‌کنند تا جایی که هیچ دشمنی حق و اراده کوچکترین تعرضی به مرزهای ما را نداشته باشد.

امیر قائمی با تاکید بر اینکه در بحث امنیت ایران در دنیا حرف نخست را می‌زند، گفت: همچنین از نظر سلاح ها و پیشرفت‌ سلاح های امنیتی نیز نمایشگاهی در تهران و شهرستانها به نمایش گذاشته شده که حاکی از دستاوردهای بزرگ فرزندان این مرز و بوم در زمینه دفاعی است.

نظر شما