شناسهٔ خبر: 31110090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دریادلان گناوه 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتند

گناوه-ایرنا- مردم انقلابی و ولایی شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور باحضور پرشور و گسترده در راهیپمایی یوم الله 22 بهمن چهل سالگی انقلاب را جشن گرفته و گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، 22 بهمن روز تجلیل از مجاهدت های احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) ، تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب و آرمان های شهدا ، تجلی وحدت و اقتدار ملی ایرانیان و اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر کل جهان است.
در جشن 40 سالگی انقلاب در شرایطی که دشمنان ایران به سرکردگی استکبارجهانی با انواع دشمنی ها، تحریم های گسترده و نقص قوانین و تعهدات بین المللی درصدد ایجاد موانع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور و ناامیدی مردم از انقلاب و کشور برآمدند، مردم شریف و ولایی ایران اسلامی و به تبع آن در شهرستان گناوه باحضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، پایداری و استواری خود را در حمایت و صیانت از انقلاب و آرمان های بزرگ به رخ جهانیان کشیدند.
راهپیمایی چهلمین بهار سالروز پیروزی انقلاب در بندرگناوه از میدان امام (ره) با وجود هوای بارانی آغاز و تا مصلای جمعه همراه با برنامه های مختلفی ادامه یافت.
مرزنشینان سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس با لبیک به ندای رهبر خود با اراده و مصمم به خیابان ها آمدند و در صفوفی منسجم و همدل یک بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا و ارزش های انقلاب پیمان مجدد بستند.
شرکت گنندگان در راهپیمایی با مشت های گره کرده شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و پاسخ قاطعی به مستکبران و ظالمان جهان دادند.
جشن 40 سالگی این نهضت، بادا مبارک بر امام و امت، امروز روز عزت ایران است، 22 بهمن جاودان است، نسل علی اکبریم ، فدائیان رهبریم، این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست از دیگر شعارهای راهپیمایان بود که در خیابان های این شهر طنین اندازشد.
امام جمعه گناوه در جمع راهپیمایان در مصلای جمعه این شهر گفت: انقلاب اسلامی یک معجزه بی بدیل و بی نظیر بعد از عضر امام معصوم (ع) و آرزوی همه انبیای الهی بوده است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: جشن 40 سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان و بدخواهان با عظمت و شکوه هر چه تمام تر برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده شد.
وی یادآورشد: استقلال سیاسی از دستاوردهای مهم و شگرف انقلاب است و به برکت آن مردم و مسئولان بدون اینکه وابسته به بیگانه باشند ، خود تصمیم می گیرند.
امام جمعه گناوه گفت: دشمن در بیرون از مرزها هزینه های زیادی کرد تا استقلال ، عزت و پیشرفت را از ما بگیرد اما با حضور و پشتیبانی قاطعانه مردم تحت لوای رهبری تمام آرزوهای آنان برباد رفت.
وی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب را نباید نادیده بگیریم و باید بصورت گسترده برای مردم تبیین و بازگو شود.
رکنی حسینی اظهارداشت: در ایام الله دهه فجر طرح هایی به ارزش 180 میلیادرتومان در این شهرستان افتتاح و اجرایی و تقدیم مردم این شهرستان شد.
امام جمعه گناوه از حضور گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و زحمات و برنامه ریزی های ستاد دهه مبارک فجر تقدیر کرد.
برپایی ایستگاه سلامت ، رونمایی از سرود ما می توانیم ،تقدیر از 2چهره مبارز پیشکسوت انقلاب اسلامی و قرائت قطعنامه در 8 بند از برنامه های جانبی راهپیمایی 22 بهمن در گناوه بود.
6164/6045

نظر شما