شناسهٔ خبر: 31109427 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان:

پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند اتحاد است

کرج - ایرنا - نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند اتحاد و انسجام به محوریت رهبر معظم انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی میر باقری در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن کلانشهر کرج با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب باید با استقامت ایستاد، اظهار داشت: باید موضع خود را نسبت به تمدن مدرن شفاف کنیم، ما با پیشرفت مشکلی نداریم اما با مدرنیزمی که غرب می خواهد پیاده کند، مخالف هستیم.
وی اضافه کرد: باید بدانیم که در غرب خبری نیست و جوانان ما در این باره مطالعه داشته باشند تا از خود باختگی در برابر غرب جلوگیری شود.
میرباقری گفت: آنچه امروز موجب امیدواری است شکل گیری یک نسل جوان، فاضل، اندیشمند و انقلابی بوده که از رویش های انقلاب می باشد.
وی ادامه داد: همه فارغ از جناح چپ و راست و تمام کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می سوزد باید دست به دست هم داده و فریفته غرب نشویم و به دنبال گسترش فرهنگ اسلامی باشیم.
نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز در چهل سالگی انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی ایران در میان هجوم دشمنان برافراشته مانده است، افزود: بر خلاف القای عده ای، دینداری در جامعه تضعیف نشده و دین و دینداری در متن جامعه و قلب های مردم این سرزمین زنده بوده و خواهد ماند.
میرباقری با اشاره به اینکه تنها راه برچیدن جنگ، حاکمیت توحید است اظهار داشت: غرب به ظاهر به دنبال انتقال دانش خود در دنیا است اما در واقع هدف آنها مخالفت با دین مداری و ایدئولوژیک است.
وی افزود: دشمنان به بهانه های اقتصادی به منطقه حمله کردند اما در واقع هدف عمده آنان براندازی انقلاب اسلامی و ضربه زدن به اسلام بوده است.
میرباقری گفت: آمریکا با به راه انداختن جنگ تسلیحاتی به دنبال احیای ابرقدرتی خود و از بین بردن قدرت انقلاب اسلامی بوده و است به دنبال این هستند که اگر در برابر اقداماتشان ایران مقاومت کرد ما را یاغی منطقه ای و اگر تسلیم شد کارگزار منطقه ای نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه معاهداتی مانند معاهدات مالی برای دور زدن برنامه های سازمان ملل و تحمیل خواسته های خودشان است ،افزود: اگر استقامت داشته باشیم پیروز خواهیم شد.
میرباقری گفت: دشمنان ادعا داشتند که سال 2005 نوبت جنگ با ایران است اما با گذشت چندین سال از 2005 ، ایران اسلامی هر روز قدرتمندتر و دشمنان ضعیف تر شده اند و این مصداق همان جمله تاریخی امام راحل(ره) است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز آمریکا آخرین جنگ خود را که اقتصادی است علیه ایران اسلامی به راه انداخته، اما با استقامت ملت ایران و با وجود تمامی سختی ها بی شک در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد و این نیز به افول آمریکا بیشتر کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: در مقابل این قدرتمندی ملت ایران، دشمنان هر روز نقشه می کشند، اما بدانید که در دل این سختی ها است که ساخته می شویم و می توانیم در این کارزار نابرابر پیروز شویم.
میرباقری در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام (ره) با روش خاص خود و بدون تقلید از شرق و غرب، این انقلاب را به پیروزی رساند و یک قانون اساسی فاخر که برای دیگر کشورها تبدیل به الگویی شده را تصویب کرد.
وی گفت: دشمنان که به خوبی به عظمت این نظام و انقلاب پی برده اند، بار دیگر به دنبال احیای ایدئولوژی خودشان هستند و با تمام وجود تدبیر می کنند.
میرباقری افزود: با وجود تمام تلاش های دشمنان، ملت ایران پابرجا است و حضور باشکوه آنان در راهپیمایی 22 بهمن، نشان داد که این تلاش ها شکست خورده است.
7414/ 6155

نظر شما