شناسهٔ خبر: 31109034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سخنرانان راهپیمایی 22 بهمن در بعثت انقلاب تأکید کردند:

حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد/کمک به خالی کردن سفره مردم بازی در پازل دشمن است/موشک‌های بالستیک ایران دغدغه دشمنان شده است

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز خلق این حماسه باشکوه توسط ملت ایران و این اراده‌های آهنین را ستودند و نقشه آمریکا و همپیمانانش را نقش برآب خواندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راهپیمایی 22 بهمن در سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد و ملت ایران بار دیگر برای انقلاب عزیز خود سنگ تمام گذاشتند. 

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز خلق این حماسه باشکوه توسط ملت ایران و این اراده‌های آهنین را ستودند و نقشه آمریکا و همپیمانانش را نقش برآب خواندند.

 

سرلشکر صفوی در سیستان و بلوچستان:
حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد/ فشار و تحریم بر ایران راهبردی شکست خورده است

به نقل از عصرهامون، سرلشکر صفوی در جمع مردم زاهدان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اظهار کرد: خداوند را شاکرم که به من توفیق داد در جمع مردم فهیم سیستان و بلوچستان باشم، از همین تریبون سلام گرم مقام معظم رهبری را به تمام مردم شیعه و سنی این استان پهناور و به خانواده‌های شهدا اعلام می کنم.

وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان همچون موج های دریای عمان به خیل میلیونی راهپیمایان ایران پیوستند، افزود: این حماسه حضور شما بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی ایران است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: بالندگی و وحدت بلوچ و سیستانی اهل سنت و شیعه، وحدت و انسجام کُرد و لر، آذری و ترکمن و عرب و اقوام مختلف ایران در چارچوب این کشور پیام روشنی را برای دشمنان حقیر ما دارد و آن پیام این است که در چهلمین سال پیروزی انقلاب، ملت ما شجاع تر از گذشته امید بیشتری به آینده دارند و پای انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه پدر و مادرهای ما قدم‌های اول برای انقلاب را برداشته اند و هم اکنون نوبت نسل جوان است تا ادامه دهنده این راه باشند، گفت: شما جوانان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور آگاهانه به سران غربی عنوان کردید که راهبرد فشار و تحریم برای مردم ایران راهبرد شکست خورده است و ملت بزرگ ایران زیر بیرق رسول الله(ص) و با پشتوانه عقلانیت و شجاعتی که دارند در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی و مسیر پیشرفت تعالی و بالندگی ایران را طی خواهند کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در ادامه سخنان خود بیان کرد: پرچم انقلابی‌گری، گفتمان ضد فساد و تبعیض و ضد استکباری را در مقیاس ملی منطقه ای و جهانی دنبال می‌کند، ملت ما با ظالمین و مفسدین داخلی و خارجی کنار نمی‌آید و از تبعیض بیزار است.

وی با بیان اینکه مردم ایران، نظام انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگوی برتر جهانی معرفی می‌کنند، افزود: پیام جوانان و ملت ایران و علمای بزرگ شیعه و سنی که امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کردند این است که عملیات روانی و جنگ شبکه های ماهواره ای و مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب و استکباری و کشورهای حامی آمریکا نتوانسته بین دولت و ملت شکاف ایجاد کند و به برکت اسلام و قرآن، ملت ما با حمایت از ارکان نظام با اتکا به ظرفیت و توانمندی های ملی و استانی و کار و تلاش و صبوری راهبردهای اقتصادی و عملیات روانی دشمن را شکست داده و هر روز به پیروزی‌های بزرگتری دست می یابیم.

سرلشکر صفوی خطاب به جوانان بیان کرد: جوانان هوشمند حقیقت آن است که هم اکنون ما در جهانی زندگی می کنیم که با سرعت و شتاب در حال دگرگونی است. تحولات سیاسی، تکنولوژی، فناوری ها و تحولات اقتصادی و تغییر در ساختار نظام قدرت های جهانی شتاب بسیار بالای یافته است و بروز و ظهور قدرت‌های جدیدی را نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران یک قدرت منطقه ای است، تاکید کرد: امروز قدرت آمریکا در داخل کشور خودش ضعیف شده و قدرت صهیونیست ها کاهش یافته است، این حضور مردم نشان داد آمریکایی ها نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: اگر بدانیم مردم سیستان و بلوچستان چه مشکلات و چه ظرفیت هایی دارند و دولت برنامه‌های خوبی برای آن تدبیر کند در برنامه های توسعه آینده می‌توانیم با شناسایی فرصتها ظرفیت ها و استعدادها راه را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان از امنیت خوب و مناسبی برخوردار است، افزود: از تمام نیروهای امنیتی و انتظامی و طوائف و مردم شیعه و سنی قدردانی می کنیم این امنیت باعث می‌شود گردشگر و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی وارد سیستان و بلوچستان شود و معادن غنی استان نیز فعال شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید قدر این نعمات و سرمایه‌ها را بدانند بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو در این استان وجود دارد که پیشنهاد می کنم حفظ انسجام شما در استان و پاسخگویی به مطالبات برحق مردم توسط کارگزاران دولت در حوزه‌های مختلف مجریه مقننه و قضائیه حفظ شود.

این مسئول با بیان اینکه در کشور ایران دوقطبی وجود ندارد، ادامه داد: سیستان و بلوچستان از یک موقعیت سرزمینی منابع انسانی و طبیعی فوق العاده ای برخوردار است، ایجاد زیرساخت و تشکل‌های اقتصادی در نوار مرزی برای این استان ضروری است، امیدواریم سیاست گذاران کشور برای استفاده از ظرفیت تحصیل‌ کنندگان استان و ایجاد اشتغال دائم قدم‌های بزرگی بردارند در این راستا شاید بودجه‌های دولتی برای این استان کفاف نکند که نیاز است بخش‌های خصوصی وارد عمل شود و چون امنیت به طور کامل در این استان برقرار است سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به این سمت سوق داده می‌شوند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: به لطف خداوند ایران کشوری امن، مقتدر و بدون آسیب است و به قدری قوی شده که امریکایی ها از پس ما برنمی آیند و هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد.

وی خطاب به جوانان گفت: شماباید عظمت انقلاب و مردم سیستان و بلوچستان را بشناسید، ما پاسداران سیاسی حرف نمی‌زنیم اهل عمل هستیم و به حرفی که می زنیم عمل می‌کنیم به فضل الهی در دو برنامه پنج ساله سیستان و بلوچستان، به اوج شکوفایی و اوج پیشرفت و آبادانی خواهد رسید.
 
 

نقوی حسینی در کردستان:
هر فردی به خالی کردن سفره مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است

به نقل از کُردتودی، حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امروز که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: مردم کردستان امروز با حضور حماسی خود به دنیا پیام دادند که کردستان سرزمین قهرمانان و وطن پرستان است و در طول تاریخ به ایرانی بودن خود افتخار کرده اند.

وی با بیان اینکه پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن این بود که ملت ایران همچنان ایستاده اند افزود: انقلاب اسلامی در حالی 40 امین سالگرد پیروز ار جشن می گیرد که آمریکا را به یور کشیده و دماغ آن را به زمین مالیده و طاغوت را زیر چکمه هایش لگدمال و ژاندارم منطقه را خفت و خوار کرد.

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه در اوج نامردی دوران کثیف طاغوت را به رخ ما می کشند اما به انها می گوییم بروند و تاریخ را بخوانند تا بدانند که شاه ایران تا چه اندازه سر سپرده ی آمریکا بود. شاهی که نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور روسه به تهران آمده  و تشکیل جلسه داده بودند و شاه نه تنها از این جلسه خبر نداشت حتی زمانی هم که خبر دار شد اجازه ی ورود به جلسه را به وی ندادند و این حقارت ایران آن زمان را می رساند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حکومت شاه با وجود اینکه روزانه 9 میلیون بشکه نفت صادر می کرد و 30 میلیون نفر جمعیت داشت اما در فقر کامل بسر می برد و 50 هزار مستشار آمریکایی همه ی مقدرات ایران را در دست داشتند، این را از فرماندهان سابق ارتش بپرسید.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نهضت حضرت امام (ره) که برای استقلال و آزادی، مبارزه کرد و انقلاب را تنها با اتکار به خدا و فرهنگ قرآن و با همراهی آزادی خواهان به سرانجام رساند در اکثر حوزه ها و رشته ها جزء ده کشور برتر جهان هستیم .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت ایران، آمریکا را ناراحت کرده افزود: اگر آمریکا امروز جرات نمی کند گلوله ای به سوی مرزهای ایران پرتاب کند به خاطر نگرانی او از حقوق بشر نیست بلکه از موشکهای دور بُرد، ارتش، سپاه و مقاومت ملت ایران می ترسد . امروز ایران در دنیا اثرگذار و جزء حلقه های اول کشورهای قدرتمند جهان است و آمریکا و کشورهای غربی خائن به حقوق بین المللی وقتی قدرت ایران را درک کردند بحث موشک را در توافق هسته ای پیش کشیدند توافقی که خود مطرح کردند و خود نیز از ان خارج شدند و تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشتند و ثابت کردند غیر قبال اعتماد و یک دروغگوی کثیف هستند و برای جلوگیری از رشد ملت ایران دست به هر کاری می زنند و هر توطئه ای را راه می اندازند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده و به شکلی که دشمنان تهدیدات آنها را در سرزمین های خودشان در نطفه خفه می کند و اجازه نمی دهد این تهدیدات به مرزهای ایران نزدیک شوند.

به گفته ی نقوی حسینی ، تا زمانی که چشم و گوش ما به دو لبه ی رهبر مقتدر، بصیر، آگاه و دور اندیش ملت ایران باشد هیچ آسیبی به ما نمی رسد .

چیزی که او در خشت گلیم می بیند امثال من در آیینه ی براق هم نمی بینیم . اعتماد رهبری به جوانان برای کسب رای نست او به این ملت و جوانانش باور و ایمان دارد .

وی گفت: امروز که دشمن تمام مسیرهای قبلی را با شکست می بیند به سراغ سفره های مردم آمده است و هر کسی هم در داخل کشور به خالی کردن سفره ی مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است لذا همه ی قوا باید دست به دست هم دهیم و در خلاف هدف دشمن حرکت کنیم تا تولید و اشتتال ایجاد شود و باید بدانیم که فرانسه، آلمان و انگلیسکاری برای ما نخواهند کرد و باید به خود کتکی باشیم.

وی تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه هم داریم باید آن را در داخل خانواده حل کنیم و با وحدت، یکپارچگی دشمنی را مرعوب ما هست را بیشتر بترسانیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: امروز با همه ی جوسازی ها امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به پا خواستند و احسنت به این ملت وفادار که لیاقت دارند که دولت و همه ی ارگان ها خادم و نوکرآنها باشند.

 

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در لرستان:
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب

به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم‌آباد اظهار داشت: سلام بر 12 بهمن و یوم‌الله 22 بهمن، سلام بر همه آن‌هایی که در سال 57 بر پشت‌بام‌ها فریاد الله‌اکبر سر دادند، همه حنجره‌هایی که با شعار قرآنی نصر من الله و فتح قریب موج‌آفرینی کردند، سلام بر میدان  ژاله تهران که ژاله گلوله‌های طاغوتیان، ژاله خون بر کف خیابان‌ها سرازیر کرد، سلام بر همه مقاومان، آنانی که ایستادند و در برابر نظام طاغوت مقاومت کردند، فریاد زدند و طاغوت را در هم شکستند، سلام بر امام و سلام بر امت و بر این مردم سرافراز و تاریخ‌ساز که بیش از 40 سال است مردانه و جانانه پشت سر امامشان و رهبر فرزانه ایستاده‌اند و دشمنان را ناامید کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که چگونه مبارزه کنیم و فریاد بزنیم و ما را به مکتب عاشورا هدایت کرد و با شعار حسینی هیهات من الذله از ذلت فاصله گرفتیم و به عزت دست پیدا کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: سلام بر همه این ارزش‌ها، سلام بر سرداران شجاع و شهیدان همیشه شاهد و بر مردم خوزستان یادآور رزمندگانی که در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: سلام بر کوه‌ها و صخره‌های سخت کردستان که بر روی هر صخره شهیدی را می‌بینیم که بر زمین افتاد تا ملتی سر پا بایستد و بر زمین نیفتند؛ سلام بر مردم شریف و غیور لرستان، بر آزادمردان و جانبازان و عشایر غیورشان و بر همه مردم ولایت دوست و ولایت‌خواه این منطقه، سلام بر مردمی که با حضورشان جواب محکمی به آمریکا و یاوه‌های رئیس‌جمهور بی‌ادب آمریکا دادند.

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: سلام بر این احساسات پاکتان که خیابان‌ها را مملو از جمعیت کردید و آمدید تا به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک‌گویید و به شهدا بگویید ما درصحنه هستیم، بگویید شهدا شما اگر خون و جان دادید ما این مسیر را ترک نمی‌کنیم و همچنان مردانه و مقاوم ایستاده‌ایم.

 

سعید جلیلی در رشت:
موشک های بالستیک ایران دغدغه دشمنان شده است/ ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید

به نقل از ۸دی، سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در حماسه باشکوه مردم رشت در راهپیمایی ۲۲بهمن در میدان شهرداری این شهر با بیان اینکه مردم ندای حضرت زهرا (س) را شنیدند و دعوت خدا را اجابت کردند اظهار کرد: در طول قرن های متمادی مبارزه های زیادی شد اما بسیاری از آنها متوقف یا نافرجام شدند.

وی با اشاره به حضور مردان دلاوری چون میرزا کوچک خان ها و رئیسعلی ها در تاریخ ایران گفت: کشورهای استعمار برای کشور ما تصمیم می گرفتند و تقسیمش می کردند، و برای منطقه ما قراردادهای خفت بار تنظیم می کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اینها کسانی هستند که از ۷۰سال پیش تاکنون قصد دارند برای دنیا تصمیم بگیرند، بیان کرد: برای خود امتیاز دپو وسلاح هسته ای را قرار می دهند و می گویند چون زور ما زیاد است باید این‌امتیازات را داشته باشیم.

جلیلی با بیان اینکه ملتی که قیام‌می کند و در برابر همه قدرت های استکباری می ایستد، گفت: ملتی که با فتوای یک عالم دینی حتی اجازه امتیاز تنباکو را نمی دهد و میرزایی دارد که در مقابل مستکبران‌می ایستد یک حلقه مفقوده دارد و اگر آن را پیدا کند می تواند به موفقیت های بیستری دست یابد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت گفتند شاه برود و با وجود مخالفت ها همه بزرگان وقت، شاه رفت، بیان کرد: آن ها ایستادند که شاه بماند اما ملت ما گفت برود و رفت، این قدرت ملت ما است.

جلیلی با اشاره به ۸سال جنگ تحمیلی در ایران به عنوان سخت ترین جنگ، افزود: نتیجه جنگ تحمیلی، حماسه ۸سال دفاع مقدس شد و در شرایطی که آن ها هر چه می خواستند در اختیار داشتند و ما با دستان خالی امروز حماسه ای آفریدیم که دغدعه آنها موشک های بالستیک ایران است.

وی تصریح کرد: ملت عراق امروز با افتخار اسم‌خیابانهای خود را خیابان امام خمینی می گذراند، و می گویند که ملت ایران نمونه ای از مقاومت و پیشرفت را به دنیا نشان داده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در دهه ۹۰ بار دیگر حماسه ها آفریده شد و در کنار شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم شکل گرفت که بار دیگر بوی شهادت پیچید بیان کرد: تمام ملت با این گفته امام همراه هستند که آمریکا هیج غلطی نمیتواند کند.

جلیلی ادامه داد: دشمن‌می بیند که با هر توطئه فقط حماسه خلق می شود که آخرین آن حماسه ۲۲بهمن ۹۷ است و باید امروز ملت ایران را در زیر باران‌ببینند تا بدانند بار دگر آمده تا مشتی بر دهان آمریکا بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید بیان کرد: امروز ملت ما برای چهلمین بار به آمریکا خفت داد و اکنون به پدیده ای بزرگ در جهان تبدیل شده ایم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران کانون امنیت است افزود: امروز در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم و در مقام هجدهم اقتصاد دنیا و سیزدهم قدرت دفاعی هستیم و آن ها می دانند که اگر امروز تحریم ها را تحمیل می کنند این به یک حماسه بزرگ اقتصادی و آینده ای درخشان تر تبدیل میشود.

جلیلی با اشاره به اینکه در این ۴۰سال هزینه ها کردند و چیزی جز سرافکندگی و ذلت نصیبشان نشد، بیان کرد: این‌ملت، این‌موفقیت های بزرگ را رقم خواهد زد و حتما آینده درخشان در انتظار این ملت است.

وی در ادامه تصریح کرد: ان شالله این موفقیت ها ادامه پیدا خواهد و این‌پرچم سرافراز ایران را به صاحب اصلی آن امام عصر(عج)تقدیم‌خواهیم کرد.

 

 

 

در حال به روزرسانی

 

انتهای پیام/

نظر شما