شناسهٔ خبر: 31108532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهمن تماشایی ۹۷| امیر سرلشکر موسوی‌: ‌به دشمن لبخند نمی‌زنیم‌/ سازش‌ "ذلت و خواری" به‌دنبال دارد

R7887/P/S6,47/CT11 / R7887/P1377/S6,47/CT11

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه سختی و مشکلات داریم ولی به دشمن لبخند نمی‌زنیم گفت: این سختی‌ها در تاریخ کشور ما و در تاریخ اسلام نخستین بار نیست.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر  سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز، با اشاره به اینکه  تبریز و آذربایجان همواره افتخار ایران و شیعه است اظهار داشت: مردم آذربایجان در 29 بهمن سال 56 حرکت بزرگی را آغاز کردند و وابستگان آمریکا را از کشور بیرون ریختند.

وی با بیان اینکه در تبریز، پرچم 22 بهمن امسال پرشکوه تر از هر سال دیگری به اهتزار در آمده است افزود: هویت مردم آذربایجان با وطن دوستی و حب اهل بیت پیوند ناگسستنی داشته و دارد، چراکه تبریز در تاریخ ثابت کرده که تبریز همواره پرچم دار مبارزه با استبداد داخلی و استکبار خارجی بوده است.

فرمانده کل ارتش، تبریز را همواره نقطه اتکای ایران دانست و گفت: تبریز فقط در مقطع 8 ساله دفاع مقدس 10 هزار شهید و 23 هزار جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با بیان اینکه امروز 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد تصریح کرد: بیش از 14600 روز از پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم که همه 14  هزار و 600 روز مبارزه بوده و یک روز هم بدون مبارزه نبوده است.

وی ادامه داد: هر روز دشمنان ما خباثت و توطئه، ائتلاف، خندق، احزاب و جاهلیت، نفاق، عاشورا و کربلا جدید، یک تهدید و یک تحریم جدید را به این ملت تحمیل کردند که به خواست خدا و رهبری ولایت هر روز یک پیروزی جدید برای کشور و شکست برای دشمن پدید آمد.

این مقام ارشد نظامی کشور، با تاکید بر اینکه ما فاتح 14 هزار و 600 مبارزه هستیم خاطر نشان کرد: این درس بزرگی برای دنیاست که یک روز بدون مبارزه نداشتیم و در همه مبارزات پیروز شده و اینک ملت ایران، سرافراز و پیروز به حول و قوه الهی به سمت قله پیش می رود. 

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تمام توان، رو در روی این ملت ایستاده و 14 هزار و 600 روز است که به خود وعده فردا می دهد ابراز داشت: ما با خداییم و خدا با ماست و وعده فردای شیطان محقق نمی شود.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه سختی و مشکلات داریم ولی به دشمن لبخند نمی‌زنیم تصریح کرد: این سختی ها در تاریخ کشور ما نه برای اولین بار است و نه در تاریخ اسلام اولین بار است ما به دشمن لبخند نمی زنیم و با اتحاد و انسجام و مقاومت این سختی ها را پشت سر می گذاریم.

وی افزود: ملت می داند هزینه «سازش» با دشمن بیش از «مقاومت» است ضمن اینکه سازش، ذلت و خواری هم دارد. هزینه مقاومت را می پردازیم و سرانجام به حول و قوه الهی پیروزی را به دست می آوریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فرزندان ما از دوران دفاع مقدس با افتخار و سربلندی یاد می‌کنند، تاکید کرد: فرزندان این ملت بزرگ در آینده از ایستادگی و مقاومت شما با افتخار و سربلندی یاد می کنند.

وی با طرح این سئوال که نظام سلطه از روز اول انقلاب به چه دلیل به دشمنی با انقلاب اصرار دارد؟ گفت: دشمن می داند که اگر صدای اسلام ناب به گوش همه دنیا برسد، مبانی سلطه ذوب می شود. انقلاب ما انقلاب الله اکبر است که نقطه مقابل آن طرز تفکر ذلیلانه است که در برابر هر گردن کلفتی سر خم آورده و خواسته های خود را از او طلب می کند که نظام سلطه دنیا را اینچنین می خواهد.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه نظام سلطه کشورهای تابع خود و دوستانشان را گاو شیر‌ده خطاب می‌کنند، ادامه داد: دوقطبی انقلاب در برابر نظام سلطه، تاکتیکی نیست بلکه راهبردی است. این دو قطبی انتخاب راه خدایی در برابر شیطانی است که سرانجامِ راه شیطان نابودی و دوزخ است.

فرمانده کل ارتش شکست سیاسی نظام سلطه در برابر ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما می‌خواهیم مستقل باشیم ولی استکبار می‌گویند باید هرچه ما می‌گوییم انجام دهید.

وی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال و رهایی این ملت بزرگ از چنگال استکبار دانست و خاطر نشان کرد: اگر این راه الگوی جهانیان شود فاتحه استکبار جهانی خوانده شده و آنها از این الگوسازی وحشت دارند.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه دشمنان می‌دانند وقتی یک ملت اراده کند بر هر دشمنی پیروز می شود و هر مشکلی را پشت سر می‌گذارد تصریح کرد: ملت ایران به پیروی از حضرت ابالفضل العباس (ع)، پرچم انقلاب اسلامی را محکم در دست می‌گیریم که اگر حتی زخم دشمن دست ما را تکه تکه کند، هیچ اثری بر پرچم اسلام نخواهند دید. 

وی با اشاره به اینکه با رهبری و شهدا تجدید بیعت می کنیم افزود: در این اجتماع کم نظیر آمادگی همه مردم  فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح برای حفاظت و حراست از آرمان های بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌داریم. 

انتهای پیام/ش

نظر شما