شناسهٔ خبر: 31107657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سردار سلامی در شهرکرد: امروز روز آزادی از دنیای استکبار است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سالروز طلوع استقلال‌ و آزادی در این سرزمین‌ است و امروز روز آزادی از دنیای استکبار و روز تجلی‌ ایمان‌ و آگاهی ملت برای در هم شکستن‌ استبداد‌ در این سرزمین‌ است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی امروز در مراسم 22 بهمن در جمع راهپیمایان اظهار داشت: صمیمانه سپاسگذارم که در این لحظه‌های با شکوه در ایران توفیق حضور در جمع مردمانی‌ غیور، دیندار‌، متدین‌، عزیز‌ و شریف‌ مردم‌ استان چهارمحال و بختیاری را یافتم.

وی افزود: شما در بام‌ ایران‌ ایستاده‌اید‌ که‌ شکوه‌ ایران را جشن‌ بگیرید و شما همچون‌ سرزمینتان‌ سرافراز و‌ سربلند هستید‌ و من‌ خاطره این حماسه‌ شیرین را برای همیشه با خود خواهم‌ داشت‌ و به روان پاک‌ شهیدان‌ دورود خدا را نثار می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز سالروز طلوع استقلال‌ و آزادی در این سرزمین‌ است و امروز روز آزادی از دنیای استکبار و روز تجلی‌ ایمان‌ و آگاهی ملت برای در هم شکستن‌ استبداد‌ در این سرزمین‌ است‌.

سلامی خاطرنشان کرد: امروز پایان شب تاریک‌ و روز محشر‌ است‌ که در آن یک ملت از گورستان‌ جهل‌ و اسارت‌ بیدار می‌شوند و امروز روز میلاد‌ نوین‌ ملت‌ ایران‌ برای بازیابی‌ شخصیت‌ و هویت‌ و روز درخشش‌ ملت ایران است.

وی گفت: دشمنان‌ احساس‌ کردند‌ اگر به ملت‌ ایران فرصت‌ دهند‌ انقلابش‌ را به یک‌ نظام‌ موفق‌ تبدیل کند مرزها‌ را طی خواهد کرد و مسلمانان را با هویت‌ خویش‌ آشنا و روح‌ جهاد را زنده‌ خواهد‌ کرد و مسلمان با علم‌ همیشگی به نبرد بی‌ پایان‌ با استکبار می‌پردازد‌.

سلامی‌ ادامه داد‌. دشمن‌ تمام قدرت خود را به میدان‌ آورده تا انقلاب را شکست دهد‌ اما دشمن بداند‌ شکوه‌ بزرگ‌ و عظمت‌ جاودان‌ استقلال ملت ایران‌ این‌ بود‌ که می‌توان‌ در پرتو‌ الهی‌ در مقابل‌ تمام‌ قدرت‌های‌ جهان‌ ایستاد و اراده‌ این‌ ملت‌ را بر‌ قله‌های‌ جهان‌ برافراشته‌ داشت‌ و می‌توان‌ ثابت‌ کرد‌ که‌ ایران‌ مستفصفان‌ را نجات می‌دهد و بر دنیا‌ حکومت‌ می‌کند‌. ما بر گرده آمریکا‌ شلاق‌ زدیم‌ و با‌ شکست‌های‌ پی‌در‌پی‌ آمریکا را منزوی‌ کردیم‌.

وی‌ گفت: آمریکا هیچ‌ غلطی نتوانست‌ انجام‌ دهد‌ و وقتی‌ نیروهای‌ خود‌ را آموزش داد و به‌ ایران‌ اعزام کرد‌ در حالی‌ که‌ ما‌ قدرت‌ کافی نداشتیم‌ خدا شن‌ها‌ را مامور‌ کرد تا آمریکاییان ‌در آتش‌ شن‌ بسوزند‌ و این‌ سیلی‌ بزرگی‌ بر آمریکا بود که به همه‌ توان نشان‌ داد می‌توان  آمریکا‌ را برای چندمین‌ بار تحقیر کرد‌.

نظر شما