شناسهٔ خبر: 31107546 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد ترافیک سنگین در جاده برفی شمال/ اجرای محدودیت یک‌طرفه محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین و در محور سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین است.

صاحب‌خبر -

علیرضا قدمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین و در محور سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز در پایین‌دست محورهای مازندران شاهد بارش باران و در ارتفاعات تمامی محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر شاهد بارش برف هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، گفت: تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی در محور هراز از صبح امروز اعمال شد که تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد و  فردا از  ساعت ۶ تا ۱۲ در دستور کار قرار دارد.

این مسوول با بیان اینکه  تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: براساس برنامه قرار بود تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز دوشنبه «۲۲ بهمن» تا دو بامداد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ همان روز تا ساعت دو بامداد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت ساعت ۱۲ امروز اعمال خواهد شد.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، گفت: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا دو بامداد روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه امسال از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا دو بامداد روز دوشنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که پیگیری هستیم اجرای این محدودیت را زودتر آغاز کنیم.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از قائم‌شهر به سمت تهران ممنوع اعلام شده است، یادآور شد: تردد موتورسیکلت به‌جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت هفت صبح روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اگر همه مسافرانی که طی روزهای گذشته وارد محورهای شمال شدند قصد بازگشت داشته باشند ترافیک فوق سنگینی در محورهای شمال خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان این است درصورت عدم ضرورت زمان بازگشت از سفر خود به روزهای آینده موکول کنند.

قدمی با اشاره به اینکه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان را دارند توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان مازندران است.

نظر شما