شناسهٔ خبر: 31107455 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهل سالگی انقلاب

آیت الله جنتی: آمریکا در مقابله با ملت ایران شکست خواهد خورد

تهران-ایرنا- دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا از روسیه و دیگر کشورها نمی‌ترسد، بلکه از اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ایران می‌ترسد، گفت: آمریکا در مقابله با ملت ایران شکست خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سلام بر امام، سلام بر امت امام ‌و سلام بر این ملت، هدف انقلاب اسلامی این بود که حاکمیت شاه و قدرت‌های زورمند و زرمند را بشکند و حکومت الله و مردم بر مردم را برقرار کند.
آیت‌الله جنتی ادامه داد: هدف انقلاب همان هدف ابراهیم بت شکن، موسی فرعون شکن و محمد (ص) طاغوت‌ شکن و خمینی (ره) بت ‌شکن بود.
دبیر شورای نگهبان افزود: این مملکت در دنیا آبرو پیدا کرده است،‌ مملکت ما به برکت انقلاب اسلامی عزت و قدرت در دنیا پیدا کرد و قدرت شکن شد. در حال حاضر قدرت‌ها از قدرت اسلام می‌ترسند و وحشت دارند.
آیت الله جنتی ادامه داد: آمریکا از روسیه و دیگر کشورها نمی‌ترسد بلکه از اسلام و انقلاب می‌ترسد، ما هم به آمریکا می‌گوییم کوچک‌تر از آن هستی که بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشکنی، تو خواهی رفت و ما خواهیم ماند. شاه رفت و ما ماندیم. صدام رفت و ما ماندیم. شما هم می‌روید و ما می‌مانیم.
وی اظهار امیدواری کرد که به زودی جشن پیروزی انقلاب را در فلسطین برپا کنیم.
دبیر شورای نگهبان همچنین گفت: اما خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش می‌گویم که آرزوی شکست نظام اسلامی را به گور می‌برید. ببینید مردم جشن 40 سالگی انقلاب را با شکوه برگزار می‌کنند، چشم‌تان را باز کنید.
آیت‌الله جنتی گفت: مردم ما ایستاده‌اند،‌ مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند، اما شکست انقلاب و اسلام را تحمل نمی‌کنند. این را امام (ره) هم فرمودند.
سیام**9121**1535

نظر شما