شناسهٔ خبر: 31107094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهمن تماشایی ۹۷| سرلشکر صفوی: حماسه "حضور گسترده مردم" بزرگترین پشتوانه اقتدار ایران است

R7843/P1494/S6,65/CT11

گروه استان‌ها- مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حماسه "حضور گسترده مردم" بزرگترین پشتوانه اقتدار و بالندگی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرلشکر سید یحیی صفوی طی سخنرانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن زاهدان اظهار داشت: امروز ملت ایران بار دیگر عظمت انقلاب، اسلام و قرآن را به کسانی که نمی‌دانند این ملت چگونه ایستاده‌اند و چگونه با تمسک به قرآن و رسول‌الله(ص) راه وحدت و با تمسک به ولایت فقیه راه نورانی امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند، نشان دادند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: این حماسه حضور بزرگترین پشتوانه اقتدار و بالندگی ایران است؛ امروز بلوچ و سیستانی، شیعه و سنی کرد، لر، آذری، عرب و به عبارتی همه اقوام ایران پیام روشنی را برای دشمنان حقیر ما دارد و آن وحدت و انسجام است.

وی تصریح کرد: ملت ما شجاع‌تر از گذشتگان انقلابی خود ایستاده‌اند و بار دیگر پرچم حرکت عدالت‌خواهی گفتمان ضدصلح، ضدفساد و ضداستکباری را در مقیاس ملی و منطقه‌ای و جهانی دنبال می‌کنند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه ملت ما با ظالمان کنار نمی‌آید و از تبعیض بیزار است، تصریح کرد: امروز زنان، مردان و جوانان شهیدپرور سیستان و بلوچستان با حضور آگاهانه خود به سران دولت‌های غربی نشان دادند که راهبرد فشار و تحریم ظالمانه برای از پا درآوردن ملت ایران یک نقشه شکست خورده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: این ملت راه خود را تا رسیدن به عدالت اجتماعی و تمدن نوین اسلامی- ایرانی ادامه خواهند داد و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک الگوی برتر به همه ملت‌های اسلامی نشان خواهند داد و این پیام شما جوانان، زنان، مردان و سران قبایل و طوایف به جهانیان است.

وی اظهار داشت: امروز مردم عزیز زاهدان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن می‌خواهند این را نشان دهند که جنگ شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های مجازی و رسانه‌های ضدانقلاب و استکباری و آنانی که با آمریکا و اسرائیل رفیق هستند نتوانسته بین ملت و دولت فاصله بیندازد.

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه ملت ایران به برکت قرآن و اسلام با همت و تلاش راهبرد تحریم اقتصادی و عملیات روانی دشمن را شکست می‌دهند و به پیروزی‌های بزرگتری می‌رسند، ادامه داد: پدران و مادران ما قدم اول را در این 40 سال برداشتند و حالا وظیفه جوانان است که قدم دوم را برای 40 سال دوم انقلاب بردارند.

وی ادامه داد: حقیقت این است که هم اکنون ما در جهانی زندگی می‌کنیم که با سرعت و شتاب در حال تغییر و دگرگونی است. تحولات سیاسی، تکنولوژی، فناوری ها و تحولات اقتصادی و تغییر در ساختار نظام قدرت‌های و دولت‌های جهانی شتاب بسیار بالایی گرفته است و بروز و ظهور قدرت‌های جدیدی را نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران یک قدرت منطقه‌ای به شمار می‌رود تصریح کرد: امروز قدرت آمریکا در داخل کشور خودش ضعیف شده و قدرت صهیونیست‌ها کاهش یافته است، این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد آمریکایی‌ها نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود علیه کشور برسند.

وی بیان کرد: در حال حاضر سیستان وبلوچستان در کشور از امنیت خوب و مناسبی برخوردار است از این رو از تمام نیروهای امنیتی و انتظامی و طوائف و مردم شیعه و سنی قدردانی می‌کنیم چرا که این امنیت باعث می‌شود گردشگر و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی وارد سیستان و بلوچستان شود و معادن غنی استان نیز فعال شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان استانی بسیار وسیع است ادامه داد: اگر ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مشکلات مردم سیستان و بلوچستان را بشناسیم و دولت برنامه‌های خوبی برای آن تدبیر کند در برنامه های توسعه آینده می‌توانیم با شناسایی فرصت‌ها ظرفیت ها و استعدادها راه را پیش ببریم.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: مسئولان باید قدر این نعمات و سرمایه‌های انسانی را بدانند بیش از 120 هزار دانشجو در دانشگاه‌های این استان وجود دارد که پیشنهاد می‌کنم انسجام در استان و پاسخگویی به مطالبات برحق مردم توسط کارگزاران دولت در مجلس و حوزه‌های مختلف مجریه مقننه و قضائیه حفظ شود.

وی گفت: در کشور ایران دوقطبی وجود ندارد و سیستان و بلوچستان از یک موقعیت سرزمینی منابع انسانی و طبیعی فوق العاده ای برخوردار است، ایجاد زیرساخت و تشکل‌های اقتصادی در نوار مرزی برای این استان ضروری و حیاتی است، امیدواریم سیاست گذاران کشور برای استفاده از ظرفیت تحصیل‌ کنندگان استان و ایجاد اشتغال دائم قدم‌های بزرگی بردارند.

سرلشکر صفوی گفت: در این راستا شاید بودجه‌های دولتی برای این استان کفاف نکند که نیاز است بخش‌های خصوصی وارد عمل شود و چون امنیت به طور کامل در این استان برقرار است سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به این سمت سوق داده می‌شوند که به لطف خداوند ایران کشوری امن، مقتدر و بدون آسیب است و هیچ کشوری توان مقابله با آن را ندارد.

وی اظهار داشت: جوانان باید عظمت انقلاب و مردم سیستان و بلوچستان را بشناسید، و به کمک آن‌ها چهل سال دوم انقلاب را هم جشن خواهیم گرفت و به فضل الهی در دو برنامه پنج ساله سیستان و بلوچستان، به اوج شکوفایی خواهد رسید.

انتهای پیام/ ع

نظر شما