شناسهٔ خبر: 31107070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار سلامی در شهرکرد:

سقوط شاه اولین سیلی ملت ایران به استکبار بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه علی‌رغم تحریم‌ها، ملت ایران هر روز شکیباتر، شجاع‌تر و بانشاط‌تر، عزت خود را فریاد می‌زند، گفت: همه می‌دانند در این جنگ اقتصادی هیچ قدرتی نمی‌تواند جلو ملت ایران بایستد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سردار حسین سلامی ظهر امروز در جمع مردم شهرکرد با بیان اینکه شما بر بام ایران ایستاده‌اید تا یک پیروزی چهل ساله را در مقابل قدرت‌های جهان جشن بگیرید، گفت: امروز روز آزادی این ملت از استعمار مدرن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز روز درخشش هدایت‌های یک عالم روحانی جلیل‌قدر است که آن حکمت‌ها را جاری کرد، ادامه داد: امروز مردم ایران آزاد شدند، مقتدر شدند و بر سرنوشت خود مسلط شدند.

سلامی خاطرنشان کرد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد بزرگترین شکست تاریخی استکبار رقم خورد و تا آن زمانی که ضربه آخر را بر پیکره رو به زوال وارد کنید و سیطره آمریکا را پایان دهید، چیزی باقی نمانده و این صبح نزدیک است.

سقوط شاه اولین سیلی به استکبار بود

وی با اشاره به اینکه باید به روح بلند و جاویدان امام انقلاب، پیام‌آور آزادی درود نثار کنیم، اضافه‌کرد: سقوط شاه اولین سیلی محکم بود؛ آنقدر قوی و نیرومند که تا به امروز دنیای استکبار نتوانسته خویشتن خود را پیدا کند، این اولین شکست آن‌ها بود.

سلامی تاکید کرد: آن‌ها احساس کردند که در جهان قدرتی نیرومند به نام اسلام به وجود آمده که اگر در مقابل آن نایستند جهان را تحت سیطره خود درمی‌آورد و اگر به ایران اجازه دهند مسلمانان را با هدایت خود آشنا می‌کند، روح جهاد را در بلاد اسلامی زنده می‌کند و مسلمانان با علم جهاد به نبرد با دنیای استکبار می‌پردازند، واقعه‌ای که امروز در دنیای اسلام به وجود آمده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز همه شیطان‌صفتان صف کشیده‌اند تا انقلاب ملت ایران را شکست دهند و این نظریه باطل را ثابت کنند که نمی‌شود بدون بودن قدرت‌ها زیست، گفت: اما عظمت ملت ایران بود که نشان داد می‌توان در پرتو اسلام در مقابل همه قدرت‌های بزرگ ایستاد و شکست‌های بزرگ را به آنان تحمیل کرد و این معیار را ثابت کرد که اسلام می‌تواند بر جهانیان حکومت کند.

شلاق‌های ملت ایران بر پیکره امریکا

وی با تاکید بر اینکه این معیار اصلی نبرد بین ملت ایران و جهان به هم پیوسته بود، بیان کرد: ما به آمریکا شلاق‌های زیادی زدیم و او را با شکست‌های پی‌درپی تنها و منزوی کردیم، ایران جاسوس‌خانه آمریکا را به همت دانشجویانش برملا کرد، برای آزادی جاسوس‌ها نیرو به ایران اعزام کردند، در حالی که قدرت کافی نداشتیم خداوند شن‌ها را مامور کرد تا آمریکایی‌ها در آتش سوختند و این جمله امام راحل را ثابت کند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سلامی افزود: آن‌ها همه جا بر سر راه ما ایستادند می‌خواستند کشور ایران را تجزیه کنند اما ملت ایران با افتخار ایستاد و صلابت ایران و این سرزمین را یکپارچه حفظ کرد و توطئه آمریکا برای تجزیه‌طلبی با شکست مواجه شد.

ملت ایران ماهیت خانه عنکبوت را برملا کرد

این مسؤول نظامی با بیان اینکه خداوند ملت ایران را با سختی‌ها آشنا کرد اما این ملت ترسی از قدرت‌ها ندارد چون همواره بر این نکته تکیه دارد که بزرگی از آن خداست، هنر ملت ایران این بود که این حقیقت را به عالم نشان داد که همه قدرت‌ها در خانه عنکبوت، خانه‌ای پیچیده اما سست  زندگی می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این نکته‌ها بیان این حقیقت است که قدرت جاویدان خاکریزها را فتح می‌کند، عنوان کرد: دشمن هر راهی را گشود راه را بر او بستیم، راه‌های جدیدی را که دوباره امتحان کرد باز هم بستیم، هر توطئه‌ای علیه ملت ایران امتحان کرد با شکست مواجه شد چراکه وعده الهی بود.

مقابل دشمنان شمشیر از نیام بر می‌کشیم

سلامی افزود: داستان ملت ایران داستان استقامت‌آفرینی و منزلت‌آفرینی است، شمشیر از نیام برمی‌کشیم تا دشمنان را با شکستی فراموش‌نشدنی روبرو کنیم، ملت ایران می‌دانند برای غلبه بر دشمنان خدا باید قدرتمند شوند از همین رو دشمنان سعی کردند همه راه‌های قوی شدن ما را ببندند اما آنچه که امروز به‌عنوان دستاورد کسب کرده‌ایم علی‌رغم میل این دشمنان بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دنیای استکبار همه قدرت خود را به کار گرفت تا ملت ایران را از حرکت بازدارد، هر زمان به سمت علم، تولید و... حرکت کردیم ما را محاصره و تحریم کردند، دانشمندان را ترور کردند تا پیشرفت نکنیم اما به‌رغم اراده دشمن پیشرفت کردیم.

وی گفت: آن‌ها می‌خواهند ایران را خلع سلاح کنند ولی ما با واقعیت‌ها با آن‌ها سخن می‌گوییم، وقتی می‌گویند موشک‌ها را کنار بگذارید زیرا می‌دانند اگر ایران قوی باشد در مقابلشان کوتاه نمی‌آید.

سلامی خاطرنشان کرد: امروز قدرتی قوی در جهان شکل داده‌ایم، انقلاب اسلامی قدرتی بود تا سرزمینی را از دست دشمنان آزاد کند تا قلب‌های مردم آن را از مقاومت پر کند و بخش‌هایی از جهان اسلام را از سیطره آمریکا نجات دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نفوذ ایران در بخش‌هایی از منطقه، افزود: امروز وزیر امور خارجه آمریکا از ایران می‌خواهد تا به نفوذش در منطقه خاتمه دهد یعنی خود توانایی ندارد.

وی ادامه داد: در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رهبری آگاه، حکیم، ژرف‌اندیش و شجاع که دشمن را به خوبی می‌شناسد، راه‌های غلبه را می‌داند و ضعف‌ها را می‌‌شناسد، قدرت‌ها را تضعیف کردیم تا شکست‌های متوالی بر استکبار وارد شود، آمریکا ۷ هزار میلیارد دلار در عراق و سوریه هزینه کرد اما به هیچ جا نرسید.

سلامی با بیان اینکه در تحریم‌ها زندگی می‌کنیم اما ملت ایران هر روز شکیباتر، شجاع‌تر و بانشاط‌تر، عزت خود را فریاد می‌زند، عنوان کرد: ما در ساخت نیروگاه، پالایشگاه و... پیشرو هستیم، درست است که مشکلات وجود دارد اما همه می‌دانند در این جنگ اقتصادی هیچ قدرتی نمی‌تواند جلو ملت ایران بایستد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان فکر می‌کنند می‌توانند مردم را با گرانی از اسلام جدا کنند اما فکری باطل است و محاسباتشان غلط است، خاطرنشان کرد: مشکلات را پشت سر می‌گذاریم و بر آرمان‌هایمان می‌مانیم، اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از حرمت این خاک کاسته شود، پشت سر رهبرمان حرکت می‌کنیم و مطمئن باشید چند سال آینده از آمریکا در همه زمینه‌ها عبور می‌کنیم آن وقت آن‌ها هستند که برای ارتباط با ایران التماس می‌کنند.
انتهای پیام/68020/ق

نظر شما