شناسهٔ خبر: 31106603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

جامعه ورزش ایران، قهرمانان و مدال آوران کشورمان امروز همگام با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ورزشکاران و ومدیران ورزش ایران امروز و از دقایقی قبل با حضور در غرفه وزارت ورزش به صف راهپیمایان انقلابی پیوستند و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

غرفه وزارت ورزش و جوانان در خیابان آزادی بعد از تقاطع یادگار امام محل تجمع جامعه ورزش امروز از شور هیجان خاصی برخوردار است، قهرمانان و مدال آوران ورزشی ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

رزمی کاران ایران در رشته هنرهای رزمی دقایقی قبل با حضور در خیابان آزادی منتهی به میدان آزادی در جمع راهپیمایان قرار گرفتند و در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب سهیم شدند.

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

جامعه ورزش باستانی و و پهلوانان ورزش زورخانه ای هم پای دیگر ورزشکاران رشته های  ورزشی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

مظلومی: حضور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گو هایی است

پرویز مظلومی سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت :خوشحال هستم که در کنار مردم در راهپیمایی شرکت کردم و حضور مردم نشان می دهد که آنها چقدر مملکت و وطن خود را دوست دارند.

او ادامه داد:بدون شک حضور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گو هایی است که در بیرون نشسته اند و حرف نادرست می زنند.

مظلومی گفت :ورزشکاران از مردم جدا نیستند ‌و آنها هر مقام و رتبه ای هم که برای خود رقم زدند با وجود همین مردم بوده است و ورزشکاران از دل همین مردم بیرون آمده اند .ورزشکاران در انقلاب ،جنگ تحمیلی حضور داشتند و بسیاری از آنها شهید هم شدند .از طرفی باید بگویم پارسال هنگام حضور در راهپیمایی هوا آفتابی بود در حالی که امسال بارش باران را نظاره گر هستیم و این هم یک برکت الهی محسوب می شود و به فال نیک می گیریم.

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

  • احمدی معاون وزی ورزش و جوانان هم در این مراسم حضور دارد.
  • محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان حضور یافت.

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

 داور زنی: مردم امسال پر سور تر از همیشه در راهپیمایی پیروزی انقلاب حاضر شدند


محمد رضا داور زنی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت:  به کوری چشم دشمنانی که می‌خواستند و سعی کردند ملت بزرگوار جشن ۴۰ سالگی را نگیرند، امامردم امسال پر شور‌تر از همیشه در راهپیمایی پیروزی انقلاب حضور یافتند و نشان دادند با اتحاد و همدلی راه انقلاب و امام را ادامه می‌دهند. بنده هم این افتخار را داشتیم در سیل خروشان مردم در راهپیمایی شرکت کنم ضمن اینکه از همین جا اعلام می‌کنم ملی پوشان و جامعه ورزش کنار مردم هستند و برای مردم کار می‌کنند و امروز نشان دادند انقلاب زنده است و با همه تحریم‌ها و شیطنت‌های آمریکا روز به روز مستحکم‌تر از قبل هستیم و در تمام صحنه‌ها حضور خواهیم داشت.

  • حضور مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی، محمد جعفر سطوتی مدیرکل فرهنگی، افشین داوری مدیرکل باشگاه‌های حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها در غرفه وزارت ورزش و جوانان در روز باشکوه ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

  • مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم راهپیمایی 2 بهمن حاضر شد.

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

  • افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان و جمعی دیگر از روسای فدراسیون های ورزش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند.

سلطانی فر:در مقابل صلابت و اقتدار این ملت باید سر تعظیم فرود بیاوریم

مسعود سلطانی فر ورزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: ابتدا روز بسیار مبارک، بزرگ و تاریخی را به همه آزادگان جهان، ملت ایران و فجر آفرینان سال ۵۷ تبریک می‌گویم.

او ادامه داد:دستاورد‌های ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت و اقتدار است و در این ۴۰ سال فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته و توانسته به قله افتخار برسد.امروز در این باران خیلی افراد فکر می‌کردند ملت در این راهپیمایی حضور پیدا نمی‌کنند و از طرفی تبلیغات و فشار‌ها و همچنین مسائلی همچون تحریم و با در فشار گذاشتن مردم آن‌ها از از حضور منصرف کند، اما حضور مردم در این راهپیمایی بیش از سال‌های دیگر بود.

وزیر ورزش ادامه داد: انصافا و با تعصب باید بگویم در مسیری که در این راهپیمایی طی کردم جمعیتی از مردم را دیدم که حضور آن‌ها از سال‌های قبل گسترده‌تر بود و باید سر تعلیم مقابل این مردم فرود بیاوریم باید به خاطر قدرت و صلابت مردم که در راهپیمایی داشتند به فکر حل مشکلات آن‌ها باشیم و این راهپیمایی ما در صحنه رویارویی با دشمن مقتدر‌تر می‌کند و وظیفه ما را هم سنگین‌تر می‌کند و به امید خدا  بتوانیم مشکلات ملت ایران را حل کنیم.

سلطانی فر ادامه داد: جامعه ورزش همیشه حضور پر رنگی در راهپیمایی داشته است و همان طور که دیدید هزاران نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان در صحنه حاضر هستند و وظیفه ملی و میهنی خود را انجام می‌دهند بار‌ها گفته ام در عرصه‌های مختلف ورزشی، انقلاب و نظام را ارزیابی می‌کنیم. در ورزش، ایجاد فضا‌های ورزشی را ۸ برابر افزایش دادیم و در بحث مدال آوری از ۲۰ مدال کسب شده،۱۶ مدال طلا در رقابت‌های المپیک و بعد از انقلاب و ۴ مدال برای قبل از انقلاب بوده که با این تفاسیر افزایش داشته ایم.

او افزود: از جهت حضور بانوان و عرصه ورزش همگانی و گسترش امکانات که باید در اختیار مردم قرار بگیرد فرو گذار نمی‌کنیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم جمعی از ورزشکاران در راهپیمایی امروز با لباس رزمی و برخی دیگر با لباس‌های شخصی حضور پیدا کردند و باید بگویم حضور آن‌ها نمادی است تا از ارزش‌های نظام دفاع کنند و با همه توان تلاش می‌کنند تا برای ایران افتخار آفرینی کنند و باعث شوند پرچم ایران به اهتزاز در بیاید.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: تلاشمان بر این است در بخش‌هایی همچون ورزش بانوان، ورزش همگانی برای مردم بیش‌تر تلاش کنیم و به طور حتم در ۳،۴ عرصه دست به کار می‌شویم.

  • تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در مراسم راهپیمایی روز ٢٢بهمن وغرفه وزارت ورزش و جوانان حاضر شد.

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

بیشتر بخوانید:

دعوت اهالی ورزش برای حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سلطانی فر: آینده ایران روشن و درخشان است/ جوانان انقلابی برای مبارزه با استکبار وارد میدان شده اند

انتهای پیام/

نظر شما