شناسهٔ خبر: 31103992 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محسن رضوانی: شنا در مسیر رو به رشدی حرکت خواهد کرد/ یکی از معتبرترین ناظران داوری واترپلوی دنیا به ایران می‌آید

R7870/P/S3,33/CT1 / R7870/P1015135/S3,33/CT1

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو گفت: با توجه به برنامه‌هایی که در نظر داریم به طور حتم شنا در در مسیر رو به رشدی حرکت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

محسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در دو روز کلینیک پیشرفته شنا را برای مربیان برگزار کردیم. این کلینیک با حضور کوتروویچ برگزارشد. او یکی از معروف‌ترین مربیان شنا در دنیاست. کوتروویچ مربی بدنساز تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی و تیم ملی واترپلو و شنای این کشور نیز بوده است.

وی افزود: دبیر فدراسیون شنای کرواسی نیز در ایران حضور داشت و جلساتی را با او برگزار کردیم. به دنبال این هستیم که تفاهم نامه‌ای را با فدراسیون شنای کرواسی منعقد و از دانش فنی این کشور برای توسعه شنا در ایران استفاده کنیم. ساختار شنای ایران با توجه به این برنامه‌ریزی‌ها در مسیر رشد قرار خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو تصریح کرد: در رایزنی‌هایی که با فدراسیون شنای کرواسی داشتیم یکی از مربیان با دانش این کشور قرار است به عنوان مشاور هدایت سه شناگر کشورمان را برعهده می‌گیرد و این شناگران را برای کسب سهمیه المپیک آماده خواهد کرد. یکی از مربیان کروان مربی تیم نوجوانان خواهد بود. برای برگزاری اردوهای برون مرزی نیز مذاکراتی را با کروات‌ها داشتیم. تمام برنامه‌های ما این است که تا سال 2022 بتوانیم شنا را به سطح ایده‌آل و مطلوب برسانیم.

رضوانی عنوان کرد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نگاه حمایتی به شنا دارند. امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا شنا نیز در مسیر رو به رشد حرکت کند.

وی یادآور شد: سمینار داوری و نظارت درمسابقات واترپلو با حضور «میخاییل چیریچ» برادر« الکساندر چیریچ» سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان 24 بهمن ماه برگزار خواهد شد. چیریچ یکی از بهترین و معتبرترین داوران دنیاست  که به  ایران خواهد آمد. در این سمینار کلاس باز آموزی برای داوران واترپلو برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما