شناسهٔ خبر: 31103065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادواره سرداران و شهدای روحانی استان مازندران در نکا برگزار شد

یادواره سرداران و شهدای روحانی استان مازندران امشب همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نکا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

یادواره سرداران و شهدای روحانی استان مازندران در نکا برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره سرداران و شهدای روحانی استان مازندران امشب با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، حجت الاسلام «محمد باقر محمدی لائینی» امام جمعه نکا، فرمانده سپاه نکا و جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نکا برگزار شد.

این مراسم که در گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای روحانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد، با سخنرانی حجت الاسلام «حیدر مصلحی» همراه بود.

این یادواره که با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد از خانواده‌های شهدای روحانی «سید مصطفی موسوی» از شهید آباد بهشهر، «رحمت فتحی» از نکا و شهید مدافع حرم «محمد مهدی مالامیری» از نوشهر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مردم با حضور در خیابان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و این مراسم با سر دادن فریاد «الله اکبر» تا حرم شهدای گمنام و شرکت در جشن نورافشانی ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما