شناسهٔ خبر: 31099278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فولاد 2-1 پرسپولیس؛

توقف صدرنشین لیگ در اهواز/ قطبی، ترمز پرسپولیسی‌ها را کشید

تیم فولاد خوزستان موفق شد در هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک مقابل پرسپولیس به برتری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امروز یکشنبه 21 بهمن ماه 1397 در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های سفید، فولاد خوزستان با لباس‌های قرمز و تیم داوری با لباس‌های مشکی وارد زمین شدند.

قرمزپوشان میزبان آغازگر نیمه نخست این دیدار بودند. بازی با سرعت بسیار بالا آغاز شد. در دقیقه 3 فولاد در پی قرار گرفتن در تله آفساید پرسپولیس، توپ را وارد دروازه میهمان کرد که داور این دیدار، پیش از آن اعلام آفساید کرده بود. دورقی بازیکن فولاد در میانه زمین روی ترابی خطا کرد و از داور کارت زرد دریافت گرفت. در دقیقه 25 زبیدی روی کرنر ارسالی توسط بیت سعید توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند. در دقیقه 44 پرسپولیس از سمت راست دست به حمله زد و در ادامه، شوت نورالهی از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت. در دقیقه 46 با حرکت میرزایی از سمت راست محوطه جریمه یک ضربه پنالتی برای فولاد اعلام شد. پریرا پشت توپ ایستاد و در خلاف جهت بیرانوند گل دوم فولاد خوزستان به ثمر رسید. این دیدار در پایان نیمه اول، با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت.

پس از اعلام پایان نیمه نخست، در پی صحبت و اعتراض بازیکنان پرسپولیس به داور، بیرانوند از کرمانشاهی کارت زرد دریافت کرد. پرسپولیس آغازگر نیمه دوم بازی بود. در دقیقه 50 سروش رفیعی در پی یک ضربه کاشته توپ را به ترابی رساند که ضربه نه چندان محکم او در دستان گلر میزبان قرار گرفت. در نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و خود را به دروازه فولاد نزدیک می‌کرد ولی حملات آنها ثمری در پی نداشت و با هوشیاری دروازه‌بان و مدافعان میزبان توپ‌ها به گل تبدیل نشد. حملات سرخپوشان پایتخت در اواسط نیمه دوم ادامه دار شد تا اینکه کمال کامیابی‌نیا روی اشتباه مدافعین فولاد توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. تلاش پرسپولیس برای به تساوی کشاندن این بازی فایده‌ای نداشت و این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

پرسپولیس بعد از این باخت 34 امتیازی باقی ماند و با توجه به تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی و علی علیپور.

ترکیب فولاد خوزستان:

ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی،‌ حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، سیامک کوروشی، عارف غلامی و رضا میرزایی.

داور: رضا کرمانشاهی

کمک ها: محمدرضا منصوری و حمید سبحانی

کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان و رضا تارخ

داور چهارم: فرزاد بهرامی

ناظر: علیرضا یزدانی

نظر شما