شناسهٔ خبر: 31097011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت مردم قزوین به راهپیمایی 22 بهمن

قزوین – ایرنا- مقامات، دستگاه ها، نهادها و سازمان های مختلف در استان قزوین با صدور اطلاعیه های جداگانه مردم را به حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان شده و از این رو از حساسیت و اهمیت بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته برخوردار است.
دشمنان انقلاب اسلامی به زعم خود با تحریم ها و فشارهای اقتصادی تلاش می کنند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان داده و مردم را از حضور در راهپیمایی 22 بهمن منصرف نمایند.
این درحالی است که خیل عظیم مردم، مقامات، نهادها، دستگاه ها و سازمان ها با صدور اطلاعیه ضمن ابراز انزجار از دسیسه های و توطئه های دشمنان آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن اعلام کرده اند.

*** یوم الله 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی این روز عظیم، دعوت به عمل آورد.
در این بیانیه آمده است: یوم الله 22 بهمن یادآور حماسه پیروزی و روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ادای احترام به مقام والای شهیدان سرافراز و ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، همواره سهیم بوده اند.
انقلاب اسلامی ایران در یوم الله 22 بهمن امسال جشن چهل سالگی خود را با افتخار، اقتدار و موفقیت های بی شمار برگزار می کند که بی شک رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب در این سال ها تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و مقاومت ملی و حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های انقلاب بوده است.

*** ملت ایران جواب یاوه گویی های سران آمریکا را در 22 بهمن خواهند داد
اداره کل بهزیستی استان قزوین نیز با صدور بیانیه در این خصوص گفته است: بار دیگر یوم الله 22 بهمن، روز به ثمر نشستن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملت آزاد و سرافراز ایران فرا رسیده است.
ملت خداجو و ولایتمدار ایران اسلامی پس از گذشت 40 سال از آن حماسه‌ غرورانگیز و افتخارآمیز که ارمغان عظیمش برای این ملت قهرمان و وفادار، رهایی از وابستگی و پیشرفت در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و علمی بود و در برهه‌ای که دشمنان ایران در گوشه و کنار جهان از هیچ تلاشی برای توقف یا انحراف این انقلاب فروگذاری نمی کنند، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال حضور حماسی دیگری خواهند یافت.
ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر ثابت خواهند کرد که نقشه‌های مضحکانه و اعمال تحریم‌ها و گزینه‌های همواره روی میز شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی، هرگز اثری در اراده پولادین ایشان نخواهد گذاشت و هوشیارانه و با بصیرت در صحنه دفاع از آرمان‌ها حاضر شده و جواب یاوه‌گویی‌های سران آمریکا را خواهند داد.
خانواده بزرگ بهزیستی نیز ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تکریم مقام شامخ شهدای انقلاب و امام شهیدان و تجدید میثاق با آرمان های آنان، همگام با ملت فهیم ایران ضمن حضور در صفوف راهپیمایی، با ارزش ها و اهداف والای نظام، تجدید عهد کرده و بیعت خود را با رهبر و مقتدای خویش تازه می کند.

***دهه فجر نقطه عطف با شکوهی در تاریخ ایران اسلامی است
علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین نیز با صدور پیامی فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مطلع فجر اسلام حقیقی و نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان است.
این دهه سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تاسی از حماسه عظیم حسینی، رهبری امام خمینی (ره) با پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده است و علیرغم هجمه های سنگین و مداوم، همچنان عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می کند.

*** ایام الله دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت ایران است
علی صفری، شهردار و حکمت اله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز با صدور بیانیه ای از شهروندان برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کردند.
در این بیانیه آمده است: ایام الله دهه فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست؛ روزهایی که پیام عزت، کرامت، آزادی و استقلال ملت و کشور ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تمام جهان طنین انداز شد.
این بیانیه می افزاید: امروز ما همچنان حافظ و منادی همان پیام هستیم و این ایّام و پیام آن در حافظه و تاریخ ملت ما جاودانه خواهد ماند.

*** اعلام انزجار کارگران از آمریکا با حضور یکپارچه در روز 22 بهمن
تشکل‌های کارگری استان قزوین نیز با صدور بیانیه ای از کارگران برای حضور در راهپیمایی بزرگ چهلمین سال اقتدار پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند.
در این بیانیه آمده است: خاطره فراموش نشدنی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سال 1357 به رهبری حضرت امام خمینی(ره) برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
کارگران در 40 ساله انقلاب اسلامی همواره به یاد روزهای اول انقلاب بوده و همگام با امت اسلامی ایران برای تداوم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای آماده فداکاری هستند.
در این راستا از کلیه کارگران شریف استان تقاضا می‌شود با هماهنگی نهادهای کارگری، برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همراه با خانواده‌های خود در این پیاده‌روی مردمی حضور یافته و متحد و یکپارچه انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب اعلام نمایند.

***حضور قاطع مردم در راهپیمایی، پاسخ محکمی به تهدیدات دشمنان است
اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین نیز، در تبعیت از فراخوان مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم حماسه آفرین ایران برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن ‌ دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: بهمن سر آغاز فصل عزت و عظمت ملت ایران است چون ملت رشید ایران در بهمن سال 1357 با اتکای به اراده الهی، توانست رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کند و امروز پس از 40 سال دشمنی ها و تحریم ها همچون 22 بهمن سال 57 با صلابت و اقتدار و سربلند در مسیر خویش مصمم تر از گذشته پیش می رود .
در ادامه این بیانیه آمده است : از آحاد مختلف مردم، اصناف و اقشار مختلف دعوت شده است با حضور حماسی و پرشکوه خود در این راهپیمایی، حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی به جهانیان اعلام نموده و پاسخ محکمی به تهدیدات دشمنان بدهند.
در پایان این بیانیه کارکنان ادارات اوقاف، اصحاب وقف، متولیان موقوفات، خادمان، هیات های امنای امامزادگان و بقاع متبرکه کشور و خیّران و نیک اندیشان ضمن تاکید بر حضور حماسی، سرنوشت ساز و دشمن شکن خود در راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن از سایر آحاد ملت نیز برای حضور دعوت به عمل آورده است.

***22 بهمن سالروز احیای ارزش های اسلام ناب محمدی است
سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در آستانه یوم الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد .
در این بیانیه آمده است : یوم الله 22 بهمن سالروز احیای ارزش های اسلام ناب محمدی، روز استحکام پایه های انقلاب و عزت و سربلندی ایران اسلامی است که با حماسه ملت مسلمان ایران تحت عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) تحقق یافت.
این بیانیه می افزاید: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 میراث گران بهای سال ها ایستادگی و مبارزه ملتی نستوه بود که با مدیریت رهبری فرزانه و با همراهی مردان و زنانی فداکار، ایثارگر و از خود گذشته در جغرافیای ایران ترسیم گشت و زمینه تحقق جامعه ای اسلامی مبتنی بر ارزش های ناب اسلام محمدی را فراهم ساخت.
مردم و جهادگران با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرمان های بلند نظام و مقام معظم رهبری، یک بار دیگر بصیرت، وحدت، انسجام، یکپارچگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

***پیروزی انقلاب اسلامی منشا تحولات عظیم و تاریخ ساز در جهان شد
سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین نیز با صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن ماه تاکید کرده است: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) در ادامه هدایت های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه ای (دامه ظله) منشا تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.
سپاه پاسداران امام حسن مجتبی(ع) قزوین در این بیانیه ضمن دعوت مردم شریف استان در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه امروز انقلاب را عرصه نمایش اقتدار نظام و ملت ایران برای حفظ ارزشها و مقاومت اسلامی و ناکامی آمریکا دانست.
در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشان ایران با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی علیرغم توطئه ها، بحران‌سازی ها و ترفندها به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد.

***انقلاب اسلامی زمینه ساز هوشیاری و بیداری ملت های جهان شد
اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با وحدت کلمه و تعامل و یکپارچگی و ظلم ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه ساز هوشیاری و بیداری ملت های مظلوم و تحت استکبار جهان را فراهم کرد.
این بیانیه می افزاید: ملت خداجوی ایران اسلامی همراه با جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان قزوین در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نه تنها حافظ ارزش ها و منافع و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن خواهند بود بلکه عزم ملت های تحت سلطه را نیز در رهایی از ظلم و ستم دست نشانده های استکبار جهانی بیش از پیش جزم خواهند نمود.

***اراده ملت ایران برای پاسداری از کیان وطن فردا به نمایش گذاشته می شود
دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرده است: انقلاب اسلامی تجسم اراده خداوند در تحقق وعده آسمانی پیروزی مستضعفان و نماد همگرایی ملی و رهبری علمای عظیم الشان اسلام در پایین کشیدن پرچم طاغوت و استقرار نظام اسلامی است.
ضمن تبریک این روز بزرگ و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم بزرگوار ایران اسلامی و استان قزوین از همه مردم عزیز قزوین به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی، خادمان صبور عرصه سلامت دعوت می کنیم به رغم جنجال های روانی و رسانه ای بیگانگان با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، عزم و اراده خود را برای پاسداری از کیان وطن و نا امید کردن بدخواهان ایران اسلامی به نمایش بگذاریم.
سایر دستگاه ها و ادارات از جمله اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی،نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جریان های حزبی و سیاسی، خانه مطبوعات استان، ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان قزوین و ... نیز با صدور بیانیه ای بر حضور پرشکوه و حماسی در این راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرده اند.
6101

نظر شما