شناسهٔ خبر: 31095918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تزریق عصاره نوستالژیک قرمز و مشکی؛

ترفند جدید شهر خودرویی‌ها!

براساس گزارشات مواصله امروز تیم پدیده خراسان با پیراهن قرمز و مشکی به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" باشگاه پدیده شهر خودرو که پس از حضور فرهاد حمیداوی مالک جدید خود در شرایط بسیار خوبی به لحاظ روحی و روانی به سر می برد و در اولین مصاف با حضور مالک جدید خود هفته گذشته مغلوب پرسپولیس شد، امروز باید در خانه به مصاف تیم بحران زده استقلال خوزستان برود. مالک متمول پدیده ای ها پس از شکست برابر پرسپولیس اعلام کرد که حضور تماشاچیان خراسانی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد جهت تماشای دیدار پدیده با استقلال خوزستان رایگان است تا بتواند هواداران پدیده ای را برای حضور در استادیوم مجاب نماید.

 

حال از مشهد خبر می رسد شب گذشته در جلسه پیش از بازی سرپرستان این مسابقه ، رنگ لباس های دو تیم اعلام شد که بر این اساس تیم پدیده شهر خودرو با پیراهن های قرمز و مشکی، شورت مشکی و جوراب قرمز به میدان خواهد رفت تا تیم فوتبال پدیده شهر خودرو امروز با لباس هایی شبیه به تیم ابومسلم مقابل حریف خوزستانی اش ظاهر شود.

 

اتفاقی که می تواند حس نوستالژیکی را برای مشهدی ها پس از انحلال ابومسلم و سیاه جامگان به وجود آورد به ویژه آنکه تیم پدیده در کورس مدعیان حضور دارد.

 

دیدار تیم های پدیده شهر خودرو و استقلال خوزستان ساعت 15:15 امروز یکشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود؛ این مسابقه رایگان می باشد و تماشاگران مشهدی بدون خرید بلیت می توانند این بازی را تماشا کنند. همچنین درب‌های ورزشگاه امام رضا علیه السلام نیز از ساعت 14 باز خواهند شد.

 

باید منتظر ماند و دید آیا ترفند جدید مالکان باشگاه پدیده شهر خودرو با چه واکنشی از سوی هواداران فوتبال دوست خراسانی مواجه خواهد شد و آیا ورزشگاه امام رضا(ع) امروز در عصر یک روز غیر تعطیل مملو از جمعیت خواهد شد یا خیر؟

 

برچسب‌ها:

نظر شما