شناسهٔ خبر: 31095569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اعلام کرد؛

وزیر اطلاعات سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند

ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، اعلام کرد: حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات سخنران محوری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند خواهد بود.

صاحب‌خبر -

وزیر اطلاعات سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خراسان جنوبی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات سخنران محوری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند خواهد بود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسـم الله الرحمن الرحیم

یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی بـاشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده و دهه فجر آن مزین به نام نامی حضرت فاطمه زهرا (س) است با شکوهتر از سنوات قبل سیمای شهرها و روستاهای سراسر استان همزمان با سـراسـر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم مردم و برپایی راهپـیمایی یـوم‌الله 22 بهمـن است که به صورت یکپارچه و همزمان، در بیـش از یکصد نقطه استان و در بیرجند با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین «علوی» وزیر محترم اطلاعات برگزار می‌شود.

روز 22 بهمن‌ماه 1397 همۀ دنیا شاهد خواهندعلو بـود که در تمامی شهرها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن؛ مردم همیشه در صحنه و بصیر خراسان جنوبی صـبح دوشــنبه، بـه ‌طـور همزمان در بیش از صد نقطه همزمان با سراسـر کشـور و در مرکز استان از  ساعت نُه صبح از مسیر میدان شهدا به سمت میدان قدس، راهپیمایی خود را آغاز خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسـلامی استان از مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی و تـمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یـوم‌الله 22 بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و مقـام معظـم رهبـری (مدظله العالی) تجدید بیعت نمایند.

لازم به ذکر است مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در سراسر استان همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

 زمان شروع این مراسم در شهر بیرجند ساعت ۱۸:۳۰ در محل امامزادگان باقریه خواهد بود.»

انتهای پیام/

نظر شما