شناسهٔ خبر: 31089279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 56 نقطه از سیستان وبلوچستان/ مسیرها و محدودیت های ترافیکی اعلام شد

محدودیت ها و مسیرهای ترافیکی مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در شهرهای مختلف سیستان وبلوچستان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در چهلمین سال شکوفایی انقلاب اسلامی، جشن پیروزی در 56 نقطه از استان پهناور سیستان وبلوچستان برگزار خواهد شد.

در همین راستا تمهیدات ترافیکی و مسیرهای راهپیمایی در نقاط مختلف برای راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد.

زاهدان
عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، در 56نقطه جمعیتی استان راهپیمایی 22بهمن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در زاهدان از میدان آزادی تا مصلی قدس راهپیمایی 22 بهمن انجام خواهد شد و از مردم نیز دعوت ی شود تا با توجه به آغاز مراسم از ساعت9صبج، به موقع در این حماسه ملی حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان این مرز و بوم، نیاز است تا همه مردم با حضور حداکثری در این مراسم، مشتی محکو بر دهن دشمنان زده و بیعتی دوباره با شهدا، آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری انجام دهیم.

علی نام درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان نیر در خصوص محدودیت های ترافیکی نیز گفت: محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان از بلوار شهید مطهری تقاطع لشکر به سمت میدان آزادی، میدان پاسداران به سمت تقاطع مطهری و پاسداران، تقاطع مطهری و پاسداران به سمت میدان آزادی، میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی، میدان شهداء به سمت میدان آزادی، تقاطع مصطفی و طالقانی به سمت خیابان آزادی، تقاطع سعدی طالقانی به سمت خیابان آزادی، تقاطع رود طالقانی به سمت خیابان آزادی، خیابان امام تقاطع کفعمی به سمت خیابان آزادی، میدان کارگر به سمت خیابان آزادی و کلیه فرعی های منشعب به خیابان آزادی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهای که محدودیت های ترافیکی اعلام شده، داشته باشند.

میرجاوه
فرهاد سرحدی فرماندار میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از عشق، وحدت و یکپارچگی ملت در حمایت از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان انقلاب است و مردم میرجاوه نیز امسال همگام با سایر ملت ایران با حضور در جشن چهل سالگی انقلاب حماسه ای بزرگ می آفرینند.

وی افزود: راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی در شهرستان میرجاوه راس ساعت 9:000 صبح از میدان شهدا تا مدرسه سمیه این شهرستان برگزار می شود و محدودیت‌های تردد در معابر منتهی میدان شهدا و خیابان امام خمینی ، میدان راه آهن،خیابان تفتان منتهی به مدرسه دخترانه سمیه اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد:22 بهمن ماه امسال مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است و  راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از جهات مختلفی نسبت به سال های قبل حائز اهمیت است چرا که دشمنان انقلاب اسلامی از هر دسیسه ای استفاده کردند تا انقلاب اسلامی 40 سالکی اش را نبیند و مانند همیشه شکست خوردند.

زابل
غلامرضا گنجی فرماندار ویژه زابل در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در منطقه سیستان هر سال با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود که این نشان از اعلام همبستگی مجدد مردم با آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن با توجه به برنامه ریزی بلندمدتی که انجام داده بود، در نظر داشت ۴۰ سالگی انقلاب را تحت تاثیر قرار دهد اما انقلاب اسلامی ایران با قدرت بیشتری از این گردنه نیز عبور خواهد کرد.

فرماندار ویژه زابل تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در زابل فردا راس ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب آغاز ، و تا چهار راه شهداء ادامه خواهد داشت.

سراوان
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان در گفت و گو‌ با خبرنگار ما اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان آغاز و‌ تا مجتمع ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر ادامه خواهد داشت.
 
وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: مردم سراوان با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از آمریکای خیانت کار و اسرائیل غاصب اعلام خواهند کرد.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان افزود: مردم در این روز برای حمایت از جمهوری اسلامی ایران به میدان خواهند آمد و از آرمان های امام و شهدا دفاع و با مقام معظم‌ رهبری بیعت مجدد خواهند کرد‌.
 
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: مردم اهل تشیع و اهل سنت سراوان با وحدت و یکپارچگی در کنار هم پا به صحنه خواهند گذاشت و به آمریکا، منافقین، معاندین و ضد انقلاب می فهمانند که نمی توانند از اختلاف های مذهبی مردم سوء استفاده کنند.
 
دلگان
حجت الاسلام والمسلمین اکبر نیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در هشت نقطه شهری و روستایی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان با حضور باشکوه و گسترده مردم از ساعت 8 صبح در گلمورتی مرکز شهر دلگان از چهار راه اداره برق تا مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان تصریح کرد: همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن در دهستان هودیان دلگان از ساعت هشت صبح در مدرسه شهید علی اکبر رخشانی این دهستان، در روستای حمید آباد از ساعت ۸ صبح در دبیرستان این روستا، در منطقه چاهکیچی از ساعت ۸ در مرکز روستا و در روستای چاهشور از ساعت هشت در مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.

این مسئول افزود: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مرکز بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان ساعت 8 صبح از مقابل بخشداری تا میدان امام حسین (ع) و گلزار شهدای گمنام این بخش، در روستای اسفند جلگه چاه هاشم ساعت 8 صبح از مقابل دبیرستان یادگار امام تا حوزه بسیج ولایت و در روستای آذرآباد جلگه چاه هاشم ساعت 8 صبح از مقابل مدرسه چهارده معصوم (ع) تا مسجد این روستا برگزار خواهد شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان های ایرانشهر از فرمانداری تا مسجد آل رسول(ص)، خاش از مسجد جامع تا استادیوم ورزشی، نیکشهر از حسینیه شهدا تا میدان بسیج، قصرقند از فرمانداری تا میدان شهرداری، زهک از میدان قدس تا مصلی الغدیر، هیرمند از میدان امام علی(ع) تا آستان شهدای گمنام، نیمروز از میدان امام خمینی(ره) تا مصلی امام خامنه ای، هامون از آموزش و پرورش تا مسجد حضرت علی بی ابیطالب(ع)، فنوج از آموزش و پرورش تا خوابگاه شهید رجایی، مهرستان از آموزش و پرورش تا فرمانداری، سرباز از ابتدای خیابان معلم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کنارک از میدان بسیج تا بلوار ساحلی خبر داد.
 
انتهای پیام/

نظر شما