شناسهٔ خبر: 31084834 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدرس حوزه :

باید با علم و تدبیر از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد

قزوین - ایرنا - مدرس حوزه و دانشگاه های قزوین گفت: برای کار فرهنگی و ترویج گفتمان اسلام باید با علم و تدبیر از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی فرهادی روز شنبه در مراسم رهروان یاس نبوی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) افزود: وظیفه ما فقط برپایی خیمه های عزاداری و ایستگاه ها و موکب های عزاداری نیست و باید همواره در مسیر انقلاب و اسلام از علم و تدبیر بهره بگیریم.
وی به اهمیت فضای مجازی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: ورود به این فضا باید با علم و بصیرت باشد و بدون آگاهی و اطلاع کافی ممکن است خودمان اسباب نفوذ دشمن باشیم.
حجت الاسلام فرهادی با بیان اینکه افزایش علم و اعتقاد، با مطالعه در همه ابعاد زندگی ضروری است، عنوان داشت: تقویت علمی و دینی ما موجب می شود تا بتوانیم همراه امام زمان (عج) باشیم.
این مدرس حوزه در ادامه سخنان خود به پاسداشت خون حضرت زهرا (س) و یاری امام زمان (عج) تاکید کرد و افزود: اگر قلب ، دست و عقل ما با اعتقادات قوی در مسیر الهامات اسلامی حرکت کند، به طور حتم اهل بیت (ع) را از خود خشنود ساخته ایم.
وی به خودسازی در گام اول و مهم شمردن نماز اول وقت اشاره کرد و یادآور شد: تزکیه باید به همراه افزایش و آگاهی باشد ، به همین دلیل همواره به نظام تربیتی ازدواج تاکید شده است.
9925/6012

نظر شما