شناسهٔ خبر: 3108438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیرعامل مخابرات خوزستان خبر داد: افزایش ترافیک برای استقبال از کاروان راهیان نور

تمامی تمهیدات لازم به منظور استقبال گسترده از کاروان راهیان نور و همچنین برقراری ارتباطی مطمئن برای مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -
مهندس قنبری، مدیر عامل مخابرات استان خوزستان در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در همین راستا، جلسات مستمر با ستاد راهیان نور کشور برگزار و امکانات مد نظر برای این منظور نظیر پوشش شبکه تلفن همراه، افزایش ترافیک و نصب تلفن همگانی فراهم شده است.
وی افزود: در این راستا، آنتن تلفن همراه(BTS) در محل یادمان شهید آوینی، شهدای رمضان، طلائیه شهدای شیمیایی بهبان نصب و راه اندازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل ارتباطات مسافران نوروزی 12 آنتن تلفن همراه(BTS) در مناطق مورد بازدید کاروان راهیان نور نصب و راه اندازی شده است.
مهندس قنبری تصریح کرد: افزایش ساختار و تقویت BTS در یادمان های شهدای هویزه و الفجر 8 و راه اندازی مجدد دو سایت در مسیر فکه، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا محسوب می شود.
وی ادامه داد: کنترل ترافیک و تجهیزات ارتباطات سیار سطح استان به صورت مکانیزه صورت می گیرد تا در صورت بروز مشکل در کمترین زمان برطرف شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان با بیان این مطلب که بیش از یک هزار و 200 سایت تلفن همراه(BTS) در سطح استان خوزستان فعال می باشد، گفت: همچنین به منظور فراهم آوردن امکان بر قراری ارتباطات سریع و راحت برای کاروان های راهیان نور، 76 دستگاه تلفن همگانی در محل یادمان ها، محل استقرار کاروان ها و ستادهای مربوطه در شهرستان ها، نصب و راه اندازی شده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر و با تلاش های صورت گرفته، تمامی جاده های اصلی و بین فرمانداری و یادمان های شهدا تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند.
انتهای پیام

نظر شما