شناسهٔ خبر: 3107866 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

چکیده مطالب 88/4/11

صاحب‌خبر - چکیده مطالب
• تغییرات در بازار باعث این کاهش ارزش سهام شد
ایسنا - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره تاثیر قطعی سیستم پیامک‌ها بر کاهش درآمد مخابرات گفت: مخابرات از بابت پیامک‌ها درآمد اضافی داشته که حالا ندارد و از طرفی از بابت آنچه که از بودجه و درآمد از ابتدا تنظیم کرده و جزئیات آن را از بابت مکالمه، GPRS یا پیامک و غیره مشخص می‌کنیم عقب نیستیم و سه دوازدهم آن محقق شده است. این خبر مهمترین خبر رسانه های گروهی در حوزه ICT بود که در روزنامه های ایران ، سرمایه ، وطن امروز ، ابرار اقتصادی ، جهان اقتصاد ، جهان صنعت ، پول ، گسترش ، فناوران ، اعتماد و آفتاب به چاپ رسید .
• ارسال اظهارنامه‌ مالیاتی الکترونیکی برای اشخاص حقوقی در تهران
ایسنا - از اول تیرماه امسال برای اولین بار، مالیات اشخاص حقوقی در تهران به صورت الکترونیکی تکمیل و به ادارات مالیاتی ارسال می‌شود و این روش در سال آتی سراسری خواهد شد.روزنامه های همشهری ، اطلاعات ، جام جم ، ابتکار ، حمایت ، اقتصاد پویا ، جهان اقتصاد ، جهان صنعت ، پول ، فناوران و صبح اقتصاد این خبر را درج کردند .
• کواکبیان از قطع سیستم پیامک انتقاد کرد
فارس- نماینده سمنان در اخطار قانون اساسی نسبت به قطع 20 روزه سیستم پیام‌های کوتاه انتقاد کرد. دنیای اقتصاد ، تهران امروز ، خراسان ، سرمایه ، قیام ، آفرینش ، آرمان ، مردم سالاری و حزب الله روزنامه هایی بودند که به انتشار این خبر پرداختند . خبرگزاری های ایسنا و موج نیزاین خبر را منعکس کردند.
• تصمیم مجلس و وزارت ارتباطات برای عودت اپراتور سوم به هیات دولت
ایرنا - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نشست روز گذشته ( سه شنبه ) کمیسیون صنایع و معادن مجلس با "محمد سلیمانی " وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نتیجه این نشست توافق در خصوص عودت پرونده پروژه اپراتور سوم تلفن همراه به هیات دولت بود . روزنامه اطلاعات ، حمایت ، وطن امروز ، جهان اقتصاد و جهان صنعت این خبررا درج کردند .
• اینترنت پرسرعت و تلفن همراه کلید رشد اقتصاد
ایسنا- بانک جهانی در گزارشی اعلام کرد: دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات تلفن همراه، کلید رشد اقتصادی و ایجاد شغل در کشورهای در حال توسعه است. روزنامه های ابرار اقتصادی ، اقتصاد پویا ، جهان صنعت ، تفاهم و اعتماد این خبررا منعکس کردند .
• وزارت ارتباطات از کنسرسیوم های داخلی برای حضور در اپراتور سوم استقبال می کند
موبنا- مخبر کمیسیون صنایع مجلس با اعلام کنارگذاشته شدن کنسرسیوم زین از پروژه اپراتور سوم تلفن همراه ،گفت:وزارت ارتباطات از تشکیل کنسرسیوم های داخلی به همراه مشاور خارجی، برای حضور در اپراتور سوم استقبال می کند. روزنامه های دنیای اقتصاد ، سرمایه ، ابرار اقتصادی و پول این خبررا درج کردند .
• پروژه فیلترینگ مرکز در مرحله‌ تحقیقاتی است
ایسنا - معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره‌ پروژه فیلترینگ مرکز تحقیقات مخابرات گفت: این پروژه در مرحله‌ تحقیقاتی قرار دارد و با دانشگاه‌های مختلف در این زمینه قرارداد داشته و یا قرارداد منعقد خواهد شد. این خبر در روزنامه های دنیای اقتصاد ، سرمایه ، ابرار اقتصادی و پول درج شد .
• کتاب تعرفه تجهیزات تا دو هفته آینده تصویب نهایی می‌شود
ایسنا - رئیس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اشاره به این که تعرفه تجهیزات شبکه درصدی بالا خواهد رفت در بیان علت این افزایش گفت: افزایش تعرفه تجهیزات شبکه با توجه به تورم امری طبیعی است اما به دلیل رکود بازار IT به عنوان یک واقعیت در جامعه، قیمت‌ها طوری افزایش خواهد یافت که به هیچ کس فشار نیاید و دچار ضرر و زیان نشود. روزنامه های دنیای اقتصاد ، ابرار اقتصادی ، پول و فناوران این خبررا به چاپ رساندند .
• سایت دفاتر ICT روستایی راه اندازی شد
موبنا- سایت دفاتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات روستائی با نشانی www.eroosta.ir راه اندازی شد. روزنامه های ابرار اقتصادی ، فناوران و خبرگزاری ایرنا و موبنا این خبررا منتشر کردند .
• همراه اول برای اجرای پروژه سیمکارت‌های امین و قاصدک فراخوان داد
همراه اول درنظر دارد با استفاده از توان داخلی، پروژه سیم‌کارت‌های امین و قاصدک را در سال 88 اجرا کند. روزنامه های ابرار اقتصادی و اقتصاد پویا و خبرگزاری های موبنا ، ایلنا و ایسنا این خبر را منعکس کردند.
• زین، ناکام دوم اپراتورسوم
موبنا- هانیه حبیبی- پس ازعرضه سهام شرکت مخابرات ایران به بورس، شاید یکی دیگر ازبزرگترین اتفاقات در تاریخ خصوصی سازی مخابرات، برداشتن گام های نهایی برای واگذاری پروژه اپراتور سوم تلفن همراه به بخش خصوصی است .بدون شک حرکت دراین مسیر، منجر به افزایش انگیزه سرمایه گذاران خارجی برای حضوردربازارمخابراتی جذاب ایران خواهد شد.روزنامه های پول و آفتاب این خبررا درج کردند .
• بهره مندی 62 درصد از روستائیان از شبکه اینترنت
مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 62 درصد از روستائیان در سطح این استان، امکان بهره‌مندی از شبکه اینترنت و خدمات قابل عرضه روی این شبکه را پیدا کرده اند.روزنامه های پول و فناوران این خبررا درج کردند . این خبر در خبرگزاری های موبنا و ایسکا نیوز نیز منعکس شده است .
• تعیین تکلیف حضور اپراتور سوم به دولت واگذار شد
فارس- عضو کمیسیون صنایع گفت: با توجه به اینکه زین کویت پس از درخواست مهلت 10 روزه برای قبول شرایط اپراتور سوم هنوز اعلام آمادگی نکرده لذا کار به دولت محول شده تا تصمیم گرفته شود که مزایده مجدداً تجدید یا به سراغ کنسرسیوم سوم بروند.روزنامه های تهران امروز و فناوران این خبررا درج کردند .
• فروش آنلاین شارژ همراه اول در دفاتر خدمات ارتباطی
موبنا- رئیس کانون سراسری دفاتر خدمات ارتباطی ازراه اندازی شبکه ONLINE دفاتر خدمات ارتباطی برای شارژ سیمکارت های اعتباری همراه اول خبر داد. روزنامه دنیای اقتصاد این خبررا چاپ کرد .
• پیشگیری از جرایم و کاهش تخلفات در دادرسی الکترونیکی
موبنا- سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از پیشگیری جرایم و کاهش تخلفات درفرآیند دادرسی الکترونیکی خبر داد. روزنامه ابرار اقتصادی این خبررا منتشر کردند .
• قانون صیانت از حریم شبکه فیبرنوری به زیرساخت ابلاغ شد
سیتنا - قانون صیانت از حریم مسیرهای شبکه کابل فیبرنوری به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد. روزنامه ایران این خبررا منتشر کرد .
• فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات اعتبار علمی پژوهشی کسب کرد
مهر - فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات از این پس براساس مصوبه دفتر کمیسیون نشریات علمی کشور به مدت یک سال با اعتبار علمی پژوهشی منتشر می شود.روزنامه فناوران این خبررا درج کرد .
• خرید وفروش گوشی دربازار تلفن همراه افزایش نسبی یافته است
موبنا- منابع بازاری معتقدند که خریدوفروش انواع گوشی تلفن همراه نسبت به یک ماه گذشته به طور چشمگری افزایش یافته است.این خبر در روزنامه جهان صنعت چاپ شد .
• تقاضا برای گوشی های دست دوم کاهش یافت
موبنا- فروشندگان گوشی از کاهش تقاضای مشتریان برای خریدوفروش گوشی های دست دوم در سطح بازار خبر دادند. روزنامه پول این خبررا درج کرد .
• پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در بازار
موبنا- گوشی های تلفن همراه مدل 3120 نوکیا، S500 سونی اریکسون، Diamond2 اچ تی سی به عنوان پرفروش ترین گوِشی در بازار تلفن همراه معرفی شدند. روزنامه دنیای اقتصاد این خبررا چاپ کرد .
• بازار لپ تاپ نیمه دوم سال رونق می گیرد
موبنا- فروشندگان از رونق بازار لپ تاپ در شش ماهه دوم سال جاری خبر دادند. روزنامه ابرار اقتصادی این خبررا منتشر کرد .
• افراد با فقدان امکان بیان آزاد از هر ظرفیتی برای محق جلوه دادن خود در فضای مجازی استفاده می‌کنند
ایسنا - یک کارشناس ارتباطات معتقد است: اصلاح و نقد پارادایم‌های رایج در جامعه از سوی وبلاگ‌ها از سویی با فرهنگ نقادی حاکم بر جامعه و از سوی دیگر ظرفیت‌هایی که افراد در آن امکان اظهار عقیده و آزادی بیان دارند، در رابطه تنگاتنگ قرار دارد. روزنامه تفاهم این خبررا درج کرد .
• بهای هر سهم مخابرات کاهش یافت
موبنا- امروز چهارشنبه هرسهم شرکت مخابرات ایران به بهای1403ریال در تالار بورس تهران معامله شد.
• اجرای اپراتور سوم تلفن همراه توسط کنسرسیوم ایرانی
موبنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تایید کنار گذاشتن کنسرسیوم زین از پروژه اپراتور سوم تلفن همراه ، از ارسال پرونده این مزایده به هیات دولت برای تعیین تکلیف نهایی خبر داد.
• قیمت سیمکارت های کارکرده همراه اول کاهش یافت
موبنا- قیمت سیمکارت های کارکرده همراه اول در بازار امروز تهران 10 هزار تومان کاهش یافت.
• توسعه شش مرکز مخابراتی در تهران
فارس- عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مرکز مخابرات بعثت 10 تیر و در مرکز مخابرات شهید حکمت شعار، شهید فرد اسدی و شهید حق‌شناس در تهران و در مراکز مخابراتی دکتر حسابی(مارلیک) و شهید رجایی(گوهر دشت) کرج از 13 تیرماه آغاز می‌شود.
• اجرای اصل 44 و اصلاح ساختار دولت از اولویت‌های اقتصادی است
فارس- عضو کمیسیون برنامه ‌و ‌بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در واگذاری‌ها، رقابتی شدن فضای کسب‌وکار و در جهت اصلاح ساختار اداری و تشکلیلاتی همانند سال‌های گذشته فعالیت وسیع و گسترده‌ای داشته باشد.
• ارسال صوت و تصویر از طریق تلفن ثابت در ایران
فارس- با حرکت به سمت شبکه NGN، ارایه سرویس‌های ویدئو کنفرانس، ویدئوفون و ارسال صوت، تصویر و دیتا از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می‌شود.
• یک میلیون و هشتصد هزار صفحه اطلاعات در سایت کتابخانه ملی
فارس- تعداد کل صفحات بارگذاری شده بر روی پایگاه اینترنتی حافظه رقومی (دیجیتال) ملی به یک میلیون و 800 هزار صفحه رسید.
• آثار مخرب استفاده از اینترنت را باید کاهش داد
فارس- عضو هیئت علمی دانشگاه قم گفت: باید با آموزش صحیح کودکان و نوجوانان در خصوص استفاده از اینترنت آثار مخرب استفاده از آن را کاهش داد.‌
• کمیته تطبیق مصوبات با جدیت به کار خود ادامه میدهد
سیتنا - کمیته تطبیق مصوبات هیات مدیره شرکت های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متشکل از صاحب نظران فنی ، بازرسی و حقوقی مدیریتی و مالی با جدیت به کار خود ادامه می دهد.
• اعلام آمادگی 1200 نفر برای شرکت در جشنواره اطلاعات سازه های دیجیتال
مهر- دبیر اجرایی جشنواره فناوری اطلاعات سازه ‌های دیجیتال گفت: تاکنون هزار و 200 نفر برای شرکت در جشنواره فناوری اطلاعات سازه های دیجیتال در همدان ثبت نام کرده‌اند.
• توزیع کارت آزمون دانشگاه آزاد الکترونیکی می شود
حیات - توزیع کارت آزمون دانشگاه آزاد از 26 مرداد سال جاری الکترونیکی می شود.
• عرضه شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل از طریق پست بانک ایران
همنا- مطابق قرارداد منعقده میان پست بانک ایران و شرکت ایرانسل امکان شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل از طریق سامانه های الکترونیActive Imageکی این بانک فراهم شد.
• , SMS MMS و GPRS همچنان در دسترس نیستند
همنا- سرویس های پیام کوتاه، پیام چند رسانه ای (MMS) و اینترنت همراه (GPRS) اپراتورهای تلفن همراه کشور پس از گذشت 21 روز از قطعی آنها همچنان در دسترس نیستند.
• امضای دیجیتال در بازار سرمایه کشور اجرایی شد
مدیر عامل شرکت کارگزاری نهایت نگر در جمع خبرنگاران اعلام کرد : گواهی امضای دیجیتال در بازار سرمایه کشور برای اولین بار و پس از گذشت بیش از چهار دهه از تاریخ فعالیت بورس در ایران، از سوی کارگزاری نهایت نگر به مرحله اجرا رسید. روزنامه اطلاعات این خبررا به چاپ رساند. این خبرروز گذشته نیز در 17 رسانه منعکس شده بود .
• بررسی ودایع مشترکان مخابرات و تعرفه پهنای باند
ایلنا - مدیر دفترفناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : بعد از بررسی وضعیت پهنای باند اینترنت و ودایع مشترکان مخابرات پیشنهادات منطقی در این حوزه ارائه خواهد شد. روزنامه فناوران این خبررا چاپ کرد . این خبردو روز پیش نیز در پنج روزنامه منعکس شده بود .
• خرید تجهیزات مخابراتی پسیو و اکتیو نباید با هم انجام شود
ایسنا - مسوول فنی شورای راهبری ساماندهی سیاست‌های حمایت از تولید داخل شرکت‌ مخابرات ایران تاکید کرد که خرید تجهیزات پسیو (تجهیزاتی که در آن جریان الکترونیکی وجود دارد) مخابراتی نباید همراه با تجهیزات اکیتو(تجهیزاتی که در آن جریان الکترونیکی وجود ندارد) باشد. روزنامه فناوران این خبررا به چاپ رساند . روزنامه فناوران این خبررا منعکس کرد . این خبر دو روز پیش نیز در دو روزنامه منعکس شد .
• مقایسه هزینه مکالمه و ارسال پیامک در اپراتورهای فعال کشور
فارس- با توجه به اینکه در کشور ما بیش از 40 میلیون مشترک تلفن از اوپراتورهای مختلف وجود دارد، لذا آگاهی از میزان هزینه و تعرفه آنها برای اکثریت مردم قابل توجه است. روزنامه اطلاعات این خبررا منتشر کرد . این خبر دو روز پیش نیز در سه روزنامه منتشر شده بود .
• به‌روزرسانی امکانات باند HF و توسعه آن برای پایش کل کشور
ایسنا - معاون توسعه و مدیریت و امور پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای نظارت دقیق‌تر بر فضای فرکانسی کشور سازمان در حال تکمیل تجهیزات پایش فرکانسی خود است. روزنامه فناوران این خبررا منتشر کردند . این خبر چند روز پیش نیز در پنج روزنامه منعکس شده بود .
• " مخابرات ، کاهش ارزش سهام را تائید کرد "
روزنامه همشهری در گزارشی با عنوان " مخابرات ، کاهش ارزش سهام را تائید کرد " به بررسی دلایل کاهش ارزش سهام مخابراتی پرداخته است .
• " در انتظار روزهای بهتر "
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با عنوان " در انتظار روزهای بهتر " به قلم سونیتا سراب پور به بررسی وضعیت شرکت های تلفن اینترنتی و مشکلات متعدد آنها پرداختند .
• "مزایده اپراتور سوم تلفن همراه تجدید می شود"
روزنامه جام جم در گفت و گویی با مخبر کمیته مخابرات مجلس اعلام کرد : مزایده اپراتور سوم تلفن همراه تجدید می شود .
• "سیستم ارسال پیامک بالاخره بر قرار شد"
روزنامه جام جم در خبری اعلام کرد : سیستم ارسال پیامک بالاخره پس از 18 روز بر قرار شد .
• " مخابرات از دولتی تا بخش خصوصی "
روزنامه سرمایه در گزارشی با عنوان " مخابرات از دولتی تا بخش خصوصی " به بررسی عملکرد شرکت مخابرات پرداخته است .
• "پیامک آزاد شد "
روزنامه سرمایه در خبری اعلام کرد : پس از 20 روز قطعی سیستم ارسال پیامک ، این سیستم دوباره برقرار می شود .
• " افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در تابستان "
روزنامه جوان در مطلبی به بررسی افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در تابستان پرداخته است .
• " قطعی پیام کوتاه مشکل زیادی برای بانک ملی ایجاد نکرد "
روزنامه ابتکار در خبری اعلام کرد : قطعی پیام کوتاه مشکل زیادی برای بانک ملی ایجاد نکرد .
• " زمان وصل پیامک مشخص نیست "
روزنامه جمهوری در خبری اعلام کرد : زمان وصل پیامک مشخص نیست .
• قطع پیامک عامل کاهش ارزش مخابرات نیست
روزنامه اعتماد ملی نوشت : ارزش سهام مخابرات در پی اقدام بی سابقه و خارج از عرف این شرکت در قطع پیامک در بورس کالا با افت مواجه شد و صف فروش شدیدی برای آن تشکیل شد . اما مدیر عامل این شرکت این تغییرات را مربوط به بازار دانسته و تاثیر قطع پیامک را انکار می کند.
• راه های ارسال پیامک در شرایط بحرانی و نیمه بحرانی
مهدی طوسی در صفحه طنز روزنامه اعتماد ملی نوشت : حتی اگر مستحضر نباشید که سیستم پیامک قطع شده است . شب که دیر به خانه آمدید ، زیر ضربات لنگه کفش ارسالی از همسرتان متوجه می شوید پیامک ارسالی شما که در آن خبر دیر آمدنتان را به وی متذکر شده بودید، نرسیده و اصولا یک چنین سیستمی از بیخ قطع است.
• منتظر پیامک نباشید
روزنامه اعتماد ملی نوشت : در حالیکه خبرهای مسولان حاکی از آن بود که سر انجام تا پایان هفته جاری سرویس پیامک تلفن همراه وصل خواهد شد ، مدیر عامل مخابرات ایران نا مشخص بودن زمان وصل این سرویس خبر داد.
• پیامک آزاد شد
روزنامه مردم سالاری نوشت : به دنبال تذکر مجدد مجلس به وزیر ارتباطات ، پیامک آزاد شد .
• آغاز رقابت روبات های ایرانی در مسابقات جهانی اتریش
روزنامه فناوران این خبر را به نقل از رییس کمیته ملی روبو کاپ ایران چاپ کرد.
• احداث شهرک صنعتی فناوری اطلاعات در قم
به نوشته روزنامه گسترش صنعت ، همزمان با هفته صنعت و معدن در مراسمی کلنگ احداث شهرک صنعتی فناوری اطلاعات ICT در کیلومتر سه اتوبان قم – تهران به زمین زده شد.
• تک تازی گوشی های قاچاق در بازار
روزنامه گسترش صنعت نوشت : بازار گوشی تلفن همراه مملو از گوشی های قاچاق است و انکار این موضوع نه تنها با عث کاهش و رفع آن نمی شود ، بلکه موجب سر درگمی مصرف کنندگان این کالا می شود.
• نسل سوم سامانه های راداری ثبت تخلفات سرعت در کشور ساخته شد
به نوشته روزنامه خراسان ، محققان واحد های فناوری پارک فناوری پردیس موفق به طراحی و ساخت نسل سوم سامانه های راداری ثبت تخلف سرعت شدند.
• بازگشت اس ام اس ها
نگار مفید در روزنامه فرهیختگان نوشت : بیست روز پس از حادثه قطع شدن سیستم ارسال اس ام اس این عضو قدیمی خانواده شرکت ارتباطات سیار دوباره به آغوش خانواده اش باز گشت.
• مدیریت کسب و کار در اقتصاد دیجیتال
مرتضی امینی در گزارش روزنامه تفاهم مدیریت کسب و کار در اقتصاد دیجیتال را بررسی کرده است .
• کابل برگردان در مراکز مخابرات حسابی (مارلیک ) و شهید رجایی ( گوهردشت )
روزنامه کیهان از 72 ساعت اختلال در تلفن مشترکان مراکز مخابراتی حسابی و شهید رجایی به دلیل انجام عملیات کابل برگردان خبر داد.
• دیدگاه دو عضو کمسیون امنیت ملی در باره شنود تلفن
روزنامه خبر در گفت گو با دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع شنود تلفن ها را بررسی کرد.
• قطعی پیامک های تلفن همراه پایان یافت
روزنامه گسترش نیز در خبری اعلام کرد : قطعی پیامک های تلفن همراه در همه اپراتور های پایان یافت .
• " GPRS و MMS همراه اول در لرستان هم راه اندازی شد "
روزنامه فناوران در خبری اعلام کرد : GPRS و MMS همراه اول در لرستان هم راه اندازی شد.
• " اینترنت 15 درصد ارزان می شود "
روزنامه فناوران در مطلب دیگری نیز از ارزان شدن 15 درصدی اینترنت خبر داد .
• شهرهای اینترنتی در قرن 21
روزنامه عصر اقتصاد در گزارشی نوشت : بحث توسعه شهر ها به شبکه جهانی اینترنت نیز سرایت پیدا کرده است . شهرها و شهرک ها جدیدی در فضای مجازی ظاهر می شوند که مصالح آنها از خشت و ملات دیجیتالی تشکیل شده است.
• باندهایی که پهن نیست
مرجان محمدی در گزارش روزنامه اقتصاد پویا نوشت : بسیاری از کاربران به دلیل نبود پهنای باند مناسب برای استفاده از اینترنت با مشکل مواجه می شوند.
• انتقادهای مردمی روزنامه های امروز
روزنامه اطلاعات به نقل از یک مشترک نوشت :
" حال که انتخابات پایان یافته و امنیت در شهرهای کشورمان برقرار است ، معلوم نیست به چه دلیل پیامک تلفن همراه همچنان قطع است و چرا دراین مورد که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است اقدام نمی شود ؟ "
روزنامه رسالت به نقل از دو مشترک نوشت :
- " حال که انتخابات پایان یافته و امنیت به شهرهای کشور بازگشته است معلوم نیست به چه دلیل پیامک های تلفن همراه همچنان قطع است و چرا در این مورد که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است ، اقدامی نمی شود؟"
-"هر روز شاهد کندن پیاده روها برای عملیاتی مانند لوله کشی گاز و آب و توسط طرح های مخابراتی هستیم که هزینه سنگینی را به شهر داری تحمیل می کند. از این رو به شهرداری تهران پیشنهاد می شود به تدریج وسط پیاده روها کانال هایی بسازد تا تمامی لوله ها وسیم های پروژهای یاد شده از میان آن عبور کند و در نتیجه آسفالت خیابان و پیاده روهای از گزند مته و کلنگ مصون و محفوظ بماند."
روزنامه خراسان به نقل از دو مشترک نوشت :
- " واقعا ً هدفتان از قطع پیامک ها چیست ؟ اگر مشکل خبررسانی است که کاملا ً در اشتباهید ".
- " خطوط ایرانسل و همراه اول هنوز دچار مشکل هستند و مخابرات هم پاسخگو نیست. "

برچسب‌ها:

نظر شما