شناسهٔ خبر: 31076907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

محکم شدن جایگاه سانتیاگو سولاری در رئال مادرید به لطف کسب نتایج خوب

امیر رضایی

سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید در امنیت کامل به فکر موفقیت در رئال مادرید و ادامه دادن کارش در کهکشانی ها است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از تساوی برابر بارسلونا، سانتیاگو سولاری جایگاهش را در رئال مادرید محکم تر کرد.

به نقل از مارکا، عملکرد رئال مادرید در دیدار رفت ال کلاسیکو در ورزشگاه نیوکمپ به طور کلی تفاوت فراوانی با آخرین عملکرد رئال مادرید مقابل بارسلونا زیر نظر جولین لوپتگی داشت. در بازی رئال مادرید یک نظرم تکنیکی و تاکتیکی حس می شد که باعث توقف بارسلونا هم شد. این نظم و روند خوب رئال مادرید (5 برد پیاپی قبل از ال کلاسیکو) از یک مربی خوب و با برنامه به اسم سانتیاگو سولاری می آید.قدم اول و تست اول که مقابل بارسلونا بود را سولاری با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا 2 چالش دیگر در همین هفته مقابل اتلتیکو مادرید و آژاکس دارد. 

تنها نکته منفی سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید را می توان مشکلش با ایسکو نام برد حتی اگر این مشکل عامل جدایی ایسکو از رئال مادرید شود، نباید فراموش کرد که او در این مقطع از فصل چه کارهایی انجام داده است. کسب نتایج خوب، پیشرفت کریم بنزما، اعتماد کردن به ستاره های جوان تیم از جمله وینیسیوس جونیور، مارکوس یورنته و سرخیو رگیلون از جمله دلایلی است که باعث شده تا او احساس امنیت کند و خطری کار او را تهدید نکند.

یکبار دیگر حس خودباوری و اعتماد به نفس به رئال مادرید برگشته است و عامل این اتفاق سانتیاگو سولاری است که به کار و برنامه هایش ادامه می دهد.

نظر شما