شناسهٔ خبر: 31072892 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امامان جمعه :

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به جنگ اقتصادی دشمن است

استانها - ایرنا - امامان جمعه سراسر کشور با تاکید بر حضور همه آحاد مردم و سلایق مختلف در راهپیمایی 22 بهمن، گفتند:کسانی که عشق به کشور و نظام دارند در راهپیمایی حضور یابند تا هم انتظارات دشمنان را ناکام گذارند و هم حضورشان پاسخی به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگاران ایرنا از مراکز استانها ، دعوت امامان جمعه سراسر کشور از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی همچون سال های گذشته از محورهای مهم خطبه های نماز جمعه امروز 19 بهمن ماه در مراکز استان ها بود.
خطیبان جمعه کشور با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی اظهار داشتند : راهپیمایی گسترده مردم پشتوانه ای برای دولتمردان جهت حل مشکلات اقتصادی و راهپیمایی امسال تجلی وحدت و همبستگی چهل ساله ملت با نظام است.
امامان جمعه سراسر کشور با محکوم کردن اظهارات بی اساس ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی، از افکار عمومی و وجدان‌های بیدار خواستند تا در خصوص این سخنان بیشتر تامل کرده و ببینند که آیا جمهوری اسلامی ایران حامی تروریست است یا آمریکا و رژیم صهیونیستی که جنایت های بی شمار می کنند.؟
آنها در بخشی از سخنان خود به بدعهدی های آمریکا درمساله برجام اشاره کردند و گفتند :به عهد و پیمان اروپایی ها و التزام آنها به برجام نیز اطمینانی وجود ندارد، آنها آنقدر سنگ اندازی می کنند تا از منافع این پیمان بین المللی هیچ سودی نصیب ایران اسلامی نشود.
بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و اشاره به دستاوردها و برکات انقلاب ، شهادت حضرت فاطمه (س) ،گرامیداشت سالروز عملیات والفجر هشت به عنوان یکی از عملیات های ماندگار در تاریخ ایران اسلامی، روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی(19 بهمن ماه) و بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل ، تشکیل دولت جدید لبنان، توجه جدی به بحث اقتصاد مقاومی و مدیریت جهادی و انقلابی ، تقویت روحیه مطالبه گری ، برخورد قاطعانه قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی و آسیب های فضای مجازی از دیگر نکات مورد اشاره در سخنان خطیبان جمعه کشور بود.

خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی گزیده ای از خطبه های امامان جمعه برخی مراکز استانی را به شرح ذیل گزارش کرده اند:

*همدان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اطلاعیه 12 ماده ای اخیر اروپا گفت: از برجام باید درس گرفت زیرا تجربه نشان داده نه تنها امریکا بلکه اروپا هم غیر قابل اعتماد است.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی اظهار داشت: کشورهای اروپایی در سال میلیاردها دلار اسلحه برای کشتار ملتهای مظلوم جهان هزینه کرده و با داشتن بمب اتم آغازگر بسیاری از جنگهای نابرابر در کشورهای مسلمان هستند، اما از اندک موشک و سلاح های دفاعی ایران احساس خطر می کند.

*قم
خطیب جمعه قم، با بیان اینکه دشمنان نتوانسته اند با توطئه ها و دسیسه های بسیار در عرصه جنگ سخت و نرم مردم کشورمان را خسته کنند، گفت: ملت غیور ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخی قاطع و کوبنده به توطئه ها و یاوه گویی های اخیر آنها خواهند داد.
آیت الله سید محمد سعیدی افزود:مردم پیشتاز قم با همه توان برای انجام عمل صالح سیاسی و واجب عینی، حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را به ثبت می رسانند و به بدخواهان اسلام و انقلاب و کسانی که علیه این شهر توطئه می کنند، این پیام را می دهند که قم سرزنده و با نشاط در صف اول دفاع از نظام اسلامی و رهبری ایستاده است.

*کرمان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: علاقه به گفتمان انقلابی ایران امروز در صحنه های مختلف و کشورهای دنیا به یک الگو و مدل تبدیل شده و این گفتمان جهان را فتح خواهد کرد.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان افزود: جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته 2 گفتمان غالب دنیا از جمله مارکسیسم و لیبرالیسم را زمین گیر کرده و گفتمان انقلابی و اسلامی ایران جایگزین گفتمان های رایج دنیا شده است.

* خراسان رضوی (مشهد)
امام جمعه مشهد گفت: دستاورد انقلاب اسلامی ایران این است که اسلام و دین را از زندان و حبس حسینیه ها و مساجد بیرون آورد و به عنوان برهم زننده معادلات استکباری بر دنیا حاکم کرد.
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: امروز همه معادلات استکباری در مقابل اقتدار اسلام و انقلاب در هم ریخته است.
وی اظهار داشت: بیشتر مسائلی که تحت عنوان توسعه و رشد اقتصادی و علمی انقلاب گفته می شود دستاورد نظام است و انقلاب به پایان نرسیده و هنوز ادامه دارد.

*قزوین
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران با الهام و تاثیرپذیری از نهضت و آموزه های انقلابی حضرت فاطمه زهرا(س) به پیروزی رسید و ادامه راه آن نیز از همین طریق محقق خواهد شد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی نیز با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت :انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنوی و حسینی بوده است و مردم با محبت اهل بیت عصمت و طهارت( ع ) در مقابل دشمن و حکومت طاغوت مقاومت و ایستادگی کردند و ادامه حرکت این انقلاب و صدور آن به کشورهای دیگر نیز متاثر از انقلاب زهرایی بود.
امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز همبستگی همافران ارتش جمهوری اسلای با امام ( ره) گفت: این افراد با شجاعت و لباس رزمی در محضر ایشان حضور یافتند و پیروی خود را اعلام کردند و همین حرکت آنها ضربه بزرگی به رژیم شاه وارد کرد و آمریکا و همپیمانانش را مایوس کرد و خیلی زود انقلاب مردم به پیروزی رسید.

*آذربایجان شرقی (تبریز)
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز با تاکید بر حضور باشکوه همه آحاد مردم و سلایق مختلف در راهپیمایی 22 بهمن،اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و تبلیغات سوء استکبار جهانی، هر فرد مسلمان ایرانی که می تواند، باید در راهپیمایی حضور یابد.
حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: کسانی که عشق به کشور و نظام دارند،امسال در راهپیمایی حضور یابند تا هم انتظارات دشمنان را ناکام گذارند و هم پاسخی به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن باشد.

*بوشهر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دهه پنجم انقلاب اسلامی آغازی برای تقویت شخصیت فردی و اجتماعی و زمان تحقق آرمانها و ارزشهای انقلابی است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه عقلانیت، رشد، مدیریت، بصیرت سیاسی در عرصه های داخلی و خارجی بر اساس آموزه های اسلامی است و رویش های انقلاب باید در دهه پنجم انقلاب وارد عرصه شوند و مدیریت آنان باید با انگیزه انقلابی مورد توجه باشد.

*چهار محال و بختیاری (شهرکرد)
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه های 20 سال اخیر آمریکا علیه ایران گفت: تمامی محاسبات آمریکا در طول تاریخ علیه جمهوری اسلامی همواره غلط بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نیز با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: استکبار جهانی در 40 سال گذشته تلاش های زیادی برای ضربه زدن جمهوری اسلامی انجام داد.

*فارس (شیراز)
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی امسال نیز با حضور پُر شور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر دشمنان را شگفت زده خواهند کرد.
آیت الله لطف الله دژکام نیز با اشاره به تاکید امام (ره) بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: مردم ما مردمی بسیار بصیر و آگاه هستند و امسال نیز پُر شورتر از سال های گذشته با حضورشان، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام خواهند کرد.

*زنجان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر صحنه های حساس کشور به معنی ایستادگی مردم و تداوم راه امام راحل است.
حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: با حضورمان در صحنه باید نشان دهیم نابودی استبداد و استکبار و حذف آنها از کشور بزرگترین عیدی برای مردم ایران بود.

*آذربایجان غربی (ارومیه)
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: 22 بهمن امسال با حضور پرشور مردم و یکپارچگی آنان، نمایش استقلال و اقتدار ملت ایران با وجود توطئه های بیشمار دشمنان خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نیز افزود: مردم ایران اسلامی در برهه های مختلف اقتدار، استقلال، آزادی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری را نشان داده اند و در روز 22 بهمن امسال نیز این امر تداوم می یابد.
وی با اشاره به ترس دشمنان از جمله آمریکایی ها از ملت ایران و حضور پرشور آنان در راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب اضافه کرد: این ترس با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز دوشنبه آینده /22 بهمن/ بیشتر خواهد شد.

*اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: راهپیمایی 22 بهمن تکلیف دشمنان در مقابله با کشور قدرتمند ایران اسلامی را مشخص خواهد کرد و همه باید هوشیار باشیم.
آیت الله سیدحسن عاملی اظهار داشت: دشمنان این نظام 40 سال است از ملت ایران انتقام می گیرند و هر سال برنامه های خود را بر اساس 22 بهمن تنظیم می کنند ، امسال ترامپ قصد استفاده انتخاباتی از برنامه 'فشار حداکثری' خود دارد ولی هر چه فشار آورده چیزی دستش نیامده است.

*اصفهان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمنان در حال تبلیغ ناکارآمدی نظام اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: آنان تبلیغ کردند که انقلاب اسلامی به 40 سالگی نمی رسد و اکنون بر ما واجب است که راهپیمایی 22 بهمن امسال را پرشورتر از سال های قبل برگزار کنیم.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه این هفته با اشاره به 19 بهمن و سالروز بیعت همافران با امام (ره) در سال 57 بیان کرد : حرکتی که ارتش و نیروی هوایی انجام داد، ارزش بسیار بالایی داشت زیرا کسی نمی توانست پیروزی انقلاب را پیش بینی کند.

*ایلام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تمام تلاش دشمنان و رسانه های معاند این است که با بزرگ نمایی مشکلات داخلی مردم را نسبت به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دلسرد کنند.
حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا کمترین جمعیت در جشن چهل سالگی انقلاب حضور یابند در حالی که با توجه به حساسیت راهپیمایی امسال بدون شک مردم از اقشار مختلف پرشور تر از همیشه در راهپمایی روز دوشنبه مشارکت خواهند داشت.

*خراسان جنوبی (بیرجند)
امام جمعه موقت بیرجند گفت: با انتقاد براینکه برخی اوقات منافع جناح های سیاسی بر منافع مردم و انقلاب می چربد، اضافه کرد: باید جناح های سیاسی مختلف کشور در مبارزه با فساد اقتصادی با یکدیگر به اتحاد برسند.
حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی عبادی عنوان کرد: خطر مفاسد اقتصادی در کشور از خطر آمریکا کمتر نیست، روند برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی تکاملی و خوب بوده ولی باید قاطع تر از گذشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه باید در مورد مفاسد اقتصادی قاطع تر عمل شود، بیان کرد: قوه قضاییه در این چند مدت در برخورد با جرایم مختلف پیشرفت های خوبی داشته است اما تا ایده آل فاصله دارد.

*البرز (کرج)
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به توطئه ها و تبلیغات گسترده دشمنان اسلام علیه نظام اسلامی گفت: دشمنان باید بدانند که مردم قهرمان ایران به ویژه نسل چهارمی های انقلاب با صلابت تر از گذشته سیلی محکم به صورت بدخواهان و دشمنان خواهند زد.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، اظهار داشت: دشمنان نقشه خود را بر اساس حضور مردم در صحنه های انقلابی مانند راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ترسیم می کنند و این را خوب می دانند که حرکت ملت ما امید بخش برای تمام ملت های دنیا بوده است.

*خراسان شمالی (بجنورد)
امام جمعه موقت بجنورد گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پشتیبانی آنان از ولایت را به نمایش گذاشته و بار دیگر بر جان دشمنان نظام لرزه خواهد انداخت.
حجت الاسلام رحیم مهدوی پور بر حضور پررنگ مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: براساس نص صریح قرآن و آموزه های دینی، سرنوشت هیچ ملتی تغییر نخواهد کرد مگر آنکه خود بخواهد و مردم ایران در 22 بهمن 57 سرنوشت خود را تغییر دادند.

*خوزستان (اهواز)
امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: دشمنان به ویژه آمریکا تصور می کردند با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم ها می توانند سبب دلزدگی مردم از انقلاب شوند درحالی که نمونه چنین رفتارهایی در طول چهل سال گذشته بارها تکرار شده و ملت ایران همواره از ارزش های نظام جمهوری اسلامی کوتاه نیامده اند.
آیت الله محسن حیدری در ادامه به بیانیه 12 بندی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا در برجام بدعهدی خود را ثابت کرد و اکنون نیز سران اروپایی با مطرح کردن FATF به دنبال دستیابی به منافع خود هستند اما این امر محقق نخواهد شد.

*سمنان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اقتدار و استقلال ایران طی 40 سال گذشته دشمنان نظام اسلامی را آزرده کرده است.
آیت الله سید محمد شاهچراغی برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : مردم جمهوری اسلامی ایران برای سرنوشت کشور تصمیم می‌گیرند و نیازی به نسخه پیچیدن دیگران ندارند و این امر چیزی جز آزردگی دشمنان را در پی نداشته است.

*سیستان و بلوچستان(زاهدان)
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تکرار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ناکامی دشمنی 40 ساله نظام سلطه و استکبار با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان اینکه مردم ایران در چهار دهه گذشته پایبندی به انقلاب اسلامی را به اوج خود رساندند، افزود: امسال با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی دشمنان و برنامه ریزی هایی که برای نابودی این انقلاب و نظام داشتند حضور در راهپیمایی 22 بهمن از ضرورت های غفلت ناپذیر قلمداد می شود چرا که می خواهیم دشمن را در این دشمنی 40 ساله ناکام بگذاریم.

*کردستان (سنندج)
امام جمعه سنندج گفت: همه ما باید وظیفه شناس بوده و با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به جهانیان از جمله استکبار نشان دهیم که همچنان حامی نظام و انقلاب اسلامی هستیم.
ماموستا عبدالرحمن خدایی نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: وظیفه داریم از انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدت و خون هزاران شهید است، حفاظت کرده و با شرکت با شکوه در این راهپیمایی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

*کرمانشاه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی و توطئه دشمنان در راه اندازی ناآرامی ها و تحریم ها علیه کشورمان؛ از مردم خواست حضور جدی و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.
آیت الله مصطفی علما با بیان اینکه مسئولان باید قاطعانه جواب اهانت کشورهای اروپایی را بدهند اظهار داشت: اروپایی ها بعد از چند ماه معطلی فقط ارتباط مالی خود را منوط به رساندن غذا و دارو کرده آن هم با تعیین شرط و شروط در حالی که ایران 80 درصد دارو و همه مواد غذایی اش را خودش تولید می کند و وابسته به خارج نیست.

*کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج)
امام جمعه موقت یاسوج با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور حماسی ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال ضامن اقتدار و امنیت روزافزون کشور و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
حجت الاسلام سید جواد خاظع گفت: دشمنان در 40 سال گذشته از هیچ تلاش و اقدامی برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت نظام و انقلاب دریغ نکرده اند و امروز نیز وارد جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشور و ملت ایران شده اند.

*گلستان (گرگان )
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و گفت که حضور پرشور در این راهپیمایی، نمایش اتحاد و انسجام ملت همیشه در صحنه ایران است.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: دولتمردان و سیاستمداران آمریکا با اعمال انواع تحریم و فشار اقتصادی تلاش کردند مانع وارد شدن انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه عمر خود شوند اما ملت ایران این موضوع را بارها به اثبات رسانده که هر وقت تحرک و تفرقه انگیزی دشمنان را احساس کند، پرشورتر و قدرتمند تر از همیشه وارد میدان شده و از انقلاب دفاع خواهد کرد.

*گیلان (رشت )
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروزه در سایه ولایت فقیه ، مودت و مروت در میان مردم، ایران شکوفاترین و بهترین دوران تاریخ خود را سپری می کند.
آیت الله رسول فلاحتی اظهار داشت : گرچه هم اینک ما در درون خود شاهد مشکلاتی در عرصه های سیاسی و اقتصادی هستیم اما این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت و هیچوقت ملت و مسئولان خود را با سایر ملل و مسئولان کشورهای دیگر مقایسه نمی کنیم چون ما بهترین مردم و مسئولان را داریم.

*لرستان (خرم آباد )
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخی محکم بر تحریم های اقتصادی آمریکا است.
آیت الله سید احمد میرعمادی یکی از پیام های مهم راهپیمایی 22بهمن این است که ما در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی ایستاده ایم و در برابر آن سر خم نمی آوریم و شرکت در راهپیمایی امسال پاسخی به گستاخی های رئیس جمهور آمریکاست.

*مرکزی (اراک)
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتدار و عظمت مذهب مقدس تشیع بزرگترین دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی است.
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» اظهار داشت : پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پیروان مذهب مقدس تشیع در تمام نقاط جهان به خصوص کشور لبنان در بدترین شرایط به سر می بردند اما اکنون شیعیان جهان به برکت انقلاب اسلامی آزادانه در تمام مناسبات کشورهای خود نقش محوری ایفا می کنند.

*مازندران (ساری)
امام جمعه موقت ساری تبیین دستاوردهای انقلاب را وظیفه رسانه ها دانست و گفت: آنها باید جوانان را نسبت به توطئه های بیشمار دشمنان بویژه آمریکا آگاه کنند.
حجت الاسلام محمد قاسمی افزود: برخی از جوانان کشورمان از فراز و فرود 40 ساله انقلاب اسلامی اطلاعات کافی ندارند و شایسته است که کلیه رسانه ها با شرح مفصل قبل و بعد از انقلاب این نقیصه را برطرف کنند.

*هرمزگان (بندرعباس)
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، گفت: ملت ایران با حضور پرشورشان در این روز پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
آیت الله غلامعلی نعیم ابادی با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن ملت ایران است، افزود: همه ما باید در کنار یکدیگر باشیم و با وحدت و همدلی مشکلات را حل کرده و دشمن را مایوس کنیم ،البته با وجود همه تلاش های صورت گرفته در کشور، هنوز مشکلاتی در بخشهایی همچون اقتصاد وجود دارد که برای حل این مشکلات مردم نیز باید وارد عمل شده و در کنار دولت باشند.

*یزد
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: قشرهای مختلف مردم ایران در چهلمین ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده خویش در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر بر ایستادگی در برابر دشمنان و دل‌بستگی به‌نظام تأکید خواهند کرد.
آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ادامه داد: ملت فهیم ایران در 40 سال گذشته نشان داده‌اند به‌رغم جنگ روانی و اقتصادی و توطئه‌های فرهنگی و سیاسی دشمنان نظام و انقلاب ، لحظه‌ای دست از انقلاب اسلامی برنداشتند.
1630

نظر شما