شناسهٔ خبر: 3105064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: نیروی انسانی فرهیخته سرمنشا تحولات در جوامع بشری است

هر چند که امکانات و ابزار می‌تواند در رشد جوامع تاثیر بسزایی بگذرد اما سرمایه اصلی هر ملتی نیروی انسانی فرهیخته و با وجدان آن است که می تواند سرمنشا تحول باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمد سلیمانی در مراسم تقدیر از نمونه‌های ملی نهمین جشنواره شهید رجایی گفت: سرمایه‌گذاری برای تربیت نیروی انسانی کارآمد از جمله وظایفی است که می‌تواند سرعت ما را در دستیابی به اهدافمان فزونی بخشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص هفته دولت اظهار داشت: شهیدان با هنر و رجایی در دامن انقلاب پرورش یافتند و نامی در تاریخ از خود به ثبت رساندند، به طوری که امروز الگو و شاخصی هستند برای رسیدن به آرمانها و اهدافی که از متن اسلام جوشیده شده است.
وی افزود: از میان 70 هزار نیروی انسانی که در مجموعه بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کار می‌کنند انتخاب 140 همکار شایسته امری مشکل بوده و البته این بهانه‌ای است تا بتوان شاخص‌ها و معیارهای مرور کرده و دستاوردها را هر چند اندک معرفی کنیم باشد اما با توجه به عظمت جشنواره، کار مقدس است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چه در کتب علمی و چه در کتب دینی تاکید شده است که کار در فضای صمیمی راندمان را افزایش می‌دهد و ارزش افزوده بالاتری را به ارمغان می‌آورد.
سلیمانی افزود: با روحیه خدمت‌گذاری که مجموعه سازمان‌های وابسته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد موفقیت روز به روز افزایش می‌یابد این سیستم مانند اعصابی است که اگر قسمتی مختل شود عملکردچرخ دنده ها نیز دچار اشکال می‌شود.
دکتر سلیمانی تاکید کرد: اگر آمار و ارقام را مرور کنیم در می‌یابیم که در این بیست و هفت سال با تلاش مدیران و کارکنان مجموعه به موفقیتهایی دست یافتیم به عنوان نمونه پیش از انقلاب به ازای هر 100 نفر سه نفر تلفن ثابت داشتند که این رقم امروز به ازای هر 100 نفر به 31 خط رسیده است .
وی تصریح کرد: امروز همه ملت، مسوولان و مدیران کشور تلاش می‌کنند کشور را از گردونه های سخت عبور دهند تا به بستری از شکوفایی دست یابیم و ظلم و ستم حذف شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام ملتهای منطقه ایرانیان متمدن و فرهنگ ساز می‌دانند و از پیشرفت مردم ایران خشنود هستند.
گفتنی است در پایان این دیدار از مدیران، کارشناسان و کارمندان نمونه ملی تقدیر شد و شرکت های برگزیده نیز معرفی شدند.
انتهای پیام

نظر شما