شناسهٔ خبر: 31023836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یک مساوی و یک برد سهم هر تیم در ال کلاسیکوهایی که مسی در ترکیب بارسلونا نبوده است

امیر رضایی

همه چیز به فوق ستاره آرژانتینی بستگی دارد که در نیوکمپ بازی کند یا خیر.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در حالی فردا (چهارشنبه) شاهد ال کلاسیکو هستیم که لیونل مسی ستاره بارسلونا وضعیتش مشخص نیست و در آخرین گزارشات از وضعیت مسی، تصمیم بازی کردن بر عهده خودش است.

به نقل از مارکا، حضور یا عدم حضور لیونل مسی در ال کلاسیکو فردا شب، مجهول ترین سوالی است که هنوز جوابی به آن داده نشده است. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل والنسیا که به تساوی ختم شد، مصدوم شد و حالا معلوم نیست که والورده روی او ریسک می کند یا خیر؟ از زمانی که لیونل مسی در بارسلونا حضور دارد، سه ال کلاسیکو را از دست داده است که در این یادداشت نگاهی کوتاه به این سه بازی می اندازیم.

فصل 2005/06: بارسلونا 1-1 رئال مادرید

در این بازی ابتدا بارسلونا توسط رونالدینیو از روی نقطه پنالتی به گل رسید و بعد از آن رونالدو نازاریو بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم دو تیم تلاش کردند که به گل برسند اما موفق به گلزنی نشدند تا بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد. این بازی، دیدار برگشت در لالیگا بود. دیدار رفت این دو تیم در سانتیاگو برنابئو بود که بارسلونا با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید. دیداری که هواداران رئال مادرید را مجبور کرد تا رونالدینیو را تشویق کنند. لازم به ذکر است که در پایان فصل، بارسلونا با 82 امتیاز و 12 امتیاز اختلاف با رئال مادرید، قهرمان لالیگا شد. 

فصل 2007/08: بارسلونا 0-1 رئال مادرید

این بازی در خاطر همه هواداران رئال مادرید است. دیداری که با تک گل خولیو باپتیستا در نیوکمپ به سود رئال مادرید پایان یافت و ستاره برزیلی وقت کهکشانی ها به همه هواداران رئال مادرید یک برد دلچسب کادو کریسمس داد. حس خوب این بازی ادامه داشت تا بازی برگشت هم رئال مادرید با نتیجه 4-1 در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسید. در کل این فصل برای کهکشانی ها به یاد ماندنی بود چراکه با قهرمانی در لالیگا، آن هم با 18 امتیاز اختلاف با بارسلونا به پایان رسید.

فصل 2018/19: بارسلونا 5-1 رئال مادرید

آخرین دیداری که لیونل مسی نتوانست در ال کلاسیکو بازی کند، به دیدار رفت لالیگا در فصل جاری برمیگردد. یکی از بدترین خاطرات هواداران رئال مادرید که منجر به اخراج جولین لوپتگی شد.در واقع بارسلونا در همین فصل تجربه بازی مقابل رئال مادرید بدون مسی را داشته است که با درخشش لوییس سوارز 5-1 به پایان رسید اما در حال حاضر، رئال مادرید سولاری بهتر از تیم لوپتگی نشان داده است و باید منتظر بنشینیم تا ببینیم والورده روی لیونل مسی ریسک می کند یا خیر؟

نظر شما