شناسهٔ خبر: 31021358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

عاشق ورزشگاه پر از تماشاگر هستم؛

مرزبان: اگر «سیستم اتوبوسی» گارانتی پیروزی باشد استفاده می‌کنم/ تراکتور برگ سفید نیست!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت:‌ با حریف سرسختی بازی داریم و انتظار یک بازی دشوار را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، علیرضا مرزبان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی،‌ اظهار داشت:‌ بازی سختی در پیش داریم خوشحالم که دوباره در تبریز هستم. انتظار یک بازی دشوار را داریم. تراکتورسازی بازیکنان و مربی بسیار خوبی در نیم فصل جذب کرده است.  طبیعی است که در خانه حریف کار سختی داشته باشیم اما با این وجود برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا فردا تیمش با دفاع اتوبوسی بازی می‌کند و اینکه آیا مصدوم و محرومی دارند، عنوان کرد:‌ مصدومانمان را در خانه گذاشتیم. میلاد میداوودی در کنار ما نیست. از بازیکنان جدید 5 نفر را کنارمان داریم و احتمال اینکه 2 بازیکن از این جمع بازی کنند وجود دارد. اگر گارانتی بابت استفاده از سیستم اتوبوسی و رسیدن به پیروزی داشته باشید  این مسئله بد نیست. ما می‌خواهیم با فوتبالمان احساس خوبی بدهیم. وقتی مربی بخواهد بازی تدافعی انجام دهد و این مسئله را هنگام چیدمان بیان کند بازیکنان متوجه می‌شوند که او از کیفیت حریف ترس دارد. مهمترین فاکتور این است که شما وقتی در پایان 90 دقیقه کارتان به اتمام می‌رسد به عملکرد شرافتمندانه تیم‌تان افتخار کنید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط آب و هوایی که در بازی مقابل تراکتورسازی وجود دارد، گفت: من عاشق این آب‌وهوا هستم در سرزمینی بودم که پنج ماه از سال این آب‌وهوا را دارد و این مسئله اذیتم نمی‌کند گرمای بدن انسان در همه جای دنیا 37 درجه است صحبت از دما و شرایط آب و هوایی تنها یک شوک روانی است. ارتفاع روی بدن تأثیر می‌گذارد اما گرما و سرما زیاد تأثیری ندارد. 

مرزبان در خصوص حضور در تیم‌های مختلف در فوتبال ایران اضافه کرد: اگر تاریخ زندگی من را ببینید چه در پرسپولیس، چه در سپاهان، چه در بوشهر، پدیده و پیکان از نظر بازیکن و سازماندهی همه چیز را درست کردیم حدود 10-11 سال در فوتبال ایران به عنوان دستیار و سرمربی کار کردم و توانستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: به ما تیم‌های خاص نمی‌دهند باید رابطه‌های خوبی داشته باشید من هم اصراری ندارم. می‌خواهم هر کجا که می‌روم با بازیکنانم رابطه خوب داشته باشم. به شهرداری ماهشهر رفتم این تیم هشت شکست داشت اما تیم را بالا آوردیم. نفت مسجدسلیمان تنها سه امتیاز داشت و با فکری و ویسی به بن‌بست خورده بود من به عنوان تفکر سوم به آنجا رفتم و توانستیم تیم را از این بحران بزرگ نجات بدهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان داشت: مهم نیست که چه می‌دانید این مهم است که شما چه روابطی دارید من دانش مربیگری را از سه کشور دارم عضو کمیته جهانی هستم و در هرکجا بودم مانند مونته‌نگرو، آلمان و... موفق بودم اما بعضی از تیم‌ها را به من نمی‌دهند. اشکالی ندارد.

مرزبان در خصوص شناخت از تیم تراکتورسازی گفت: طبیعتاً مربی و بازیکنان تراکتورسازی را می‌شناسم. نیازی نیست دفتر جدید باز کنیم تراکتور برگ سفید نیست. 

وی در خصوص آینده تیم ملی بیان کرد:‌ مهم‌ترین معضل ما بحث تشکیلاتی است زمانی هست یک سیستم را انتخاب می‌کنید، پروژه‌ای را معرفی می‌کنید و براساس آن سازماندهی می‌کنید و سپس یک مربی انتخاب می‌کنید اما زمانی شما یک سرمربی می‌آورید که یک پروژه را برای شما تعریف کند. فعلاً کسی نمی‌داند چه خبر است باید صبر کنیم نتایج مذاکرات فدراسیون را ببینیم. من پس از جام جهانی گفتم کنگره‌ای تشکیل شود و نتایج و کیفیت تیم ایران در آن بررسی شود این اتفاق نیفتاد و به جام ملت‌ها رفتیم و این ماجرا باز هم اتفاق می‌افتد.

وی افزود: شما برای موفق شدن به تشکیلات نیاز دارید. در آلمان پس از شکست در جام جهانی روی سرعت انتقال توپ هم بحث کردند اما در ایران این را نمی‌بینیم چون می‌خواهیم هرچه زودتر به نتیجه برسیم. وقتی هدف و راه رسیدن به هدف مشخص نباشد شکست می‌خوردیم.

مرزبان در ادامه در رابطه با اینکه این موضوع به بازی فردای تیمش مربوط نمی‌شود خطاب به خبرنگاری که این سؤال را پرسیده بود، گفت: شما برای من دردسر درست می‌کنید. شماره تلفن و شماره حساب من را بگیرید اگر من را جریمه کردند پول آن را پرداخت کنید! این کار ما نیست به چیزهایی که به ما ارتباط ندارند و قدرت تغییر آنها را نداریم نباید فکر کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان بهتر شده یا خیر، بیان داشت: مشکلات ما زیادتر هم شده است. بعد از مصوبه وزارت نفت مشکلات مالی ما زیادتر شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سؤالی در مورد حضور هواداران در بازی فردا گفت: من لذت می‌برم و عاشق این هستم که در بازی فردا استادیوم پر بشود و 30 هزار نفر هم بیرون باشد. زمانی هست که حضور هوادار آسیب می‌زند و زمانی هست که حضور او کمک می‌کند باید این را مشخص کنیم و این برعهده مسئولان است من دوست ندارم استادیوم خالی باشد این هواداران یک دنیا ارزش دارند عاشق تک تک آنها هستم آنها با عشق می‌آیند. همیشه به بازیکنانم می‌گویم احترام آنها را نگه دارند. 

مرزبان در خصوص شرایط تراکتورسازی و اینکه این تیم چقدر برای قهرمانی شانس دارد، گفت: امسال اگر تراکتورسازی وحدت درونی خودش را حفظ کند و ارتباط خوبی بین ارکان مختلف باشگاه برقرار شود می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما