شناسهٔ خبر: 3101541 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران خبر داد: فروش روزانه 700 فیش تلفن ثابت

متقاضیان، روزانه 700 فیش تلفن ثابت را از شرکت مخابرات استان تهران خریداری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

مهندس محمد روح الهی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران، در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، متوسط زمان انتظار مردم برای دریافت تلفن ثابت به کمتر از یک هفته رسیده است.
وی افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهر تهران به 53 درصد و درسطح استان تهران به 4/43 درصد رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: تا پایان نخستین ماه سال جاری، تعداد کل تلفن های منصوبه سطح استان تهران به بیش از هفت میلیون و 394 هزار شماره رسید که از این تعداد، بیش از پنج میلیون و 987 هزار شماره مشغول به کار است.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در خصوص دیگر شاخص‌های ارتباطی استان تهران گفت: هم اکنون تمامی درخواست‌های بانک‌های استان تهران برای ارایه پورت‌های دیتا واگذار شده است.
وی ادامه داد: ارتباطات مورد نیاز 76 دانشگاه و 568 مدرسه در سطح استان نیز به منظور افزایش سطح دسترسی دانشجویان و دانش آموزان به ICT تأمین شده است.
محمد روح الهی تأکید کرد: در حال حاضر، شش هزار و 700 کیلومتر فیبرنوری در سطح استان تهران نصب شده که 400 کلیومتر از این میزان، در طول سال گذشته، عملیاتی شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 38 هزار تلفن همگانی در تهران مشغول به کار است که با توجه به مناقصه‌ای که سال گذشته در این زمینه برگزار شده 9 هزار تلفن جدید نیز در سال جاری توسط بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری این شرکت نیز گفت: مراقبت از به روز رسانی واگذاری تلفن ثابت، توسعه سرویس‌های IN ، ارایه پیامک روی تلفن ثابت  از جمله مهمترین برنامه‌های سال جاری مخابرات تهران است.
انتهای پیام

نظر شما