شناسهٔ خبر: 3101231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

حضور موفق پست در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حمل و ارسال گسترده کتب خریداران، حضور موفقی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

حضور موفق پست در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

 

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بیست‌ویکمین نمایشگاه  بین‌المللی کتاب تهران با حمل و ارسال گسترده کتب خریداران، حضور موفقی را تجربه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پست همزمان با فرارسیدن 12 اردیبهشت و برپایی نمایشگاه کتاب تهران، منطقه 15 پستی، با ایجاد سه غرفه ارایه خدمات، سرویس‌های متنوع پستی را به خریداران کتاب ارائه کرد.

یاقوتی مدیر منطقه 15 پستی در مورد تعداد و وزن کتاب‌های تحویل داده شده به غرفه‌های پست اظهار داشت: غرفه‌های پست طی 10 روز فعالیت نمایشگاه جمعاً بیش از 28 هزار مرسوله پستی شهری و بین‌شهری را با وزنی معادل 341 هزار 172 کیلو جابه‌جا کرده است.

وی در ادامه به استقبال مردم از خدمات ارائه شده گفت: سال 87 نسبت به سال 86 میزان استقبال مردم افزایش داشته و به ویژه در ساعت‌های پایانی کار نمایشگاه غرفه‌های پستی مملو از جمعیت بوده و صف‌های طویلی در محل چادر پست تشکیل می‌شد.

مدیر منطقه 15 پستی ادامه داد: به دلیل جلب اعتماد مشتریان کلیه مرسولات که به پست تحویل داده می‌شد بیمه شده و آنها با اطمینان خاطر بیشتری کتاب‌های خود را به ما تحویل می‌دادند.

در این بین با مراجعه به یکی از مشتریان غرفه پست نظر وی را از نحوه ارائه خدمات پستی جویا شدیم، وی در پاسخ به سؤال ما گفت: ما هرساله در زمان برپایی نمایشگاه کتاب، برای بازدید به این محل می‌آئیم و به دلیل دوری مسافت و حجم کتب خریداری شده از پست برای ارسال کتاب‌ها به شهرستانمان استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال ما درباره میزان رضایتش از خدمات پستی گفت: طی سال‌هایی که از این سرویس استفاده می‌کنیم تاکنون موردی برای نگرانی یا مخدوش شدن کتاب‌‌ها پیش نیامده و امیدوارم امسال نیز همین روند ادامه داشته باشد.

یکی دیگر از شهروندان با چرخی پر از کتاب به سمت چادر پست در حرکت است. از وی در مورد میزان رضایتش از خدمات پستی سؤال کردیم. او در جواب با اشاره به چرخ پر از کتاب گفت: در شهرستان کاشمر یک مغازه کتابفروشی دارم که هرسال موقع نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کم و کسر کتاب‌های مغازه را از این جا تأمین می‌کنم. هرسال هم این کتاب‌ها را با استفاده از پست به شهرستانم ارسال می‌کنم و هربار کتاب‌ها بدون مشکل به آدرسم فرستاده می‌شود.

این هموطن در مورد هزینه ارسال کتب نیز گفت: در قبال این همه خرید هزینه مناسبی را پرداخت می‌کنم و از این بابت راضی هستم.

هرچه به ساعات پایانی نمایشگاه نزدیک می‌شویم، چادرهای پست از جمعیت بیشتری انباشته می‌شود ولی عده زیادی هستند که در فضای شلوغ نمایشگاه و در بین  آن همه جمعیت با بار سنگین و کتاب به دست دنبال راهی برای فرار از این ازدحام می گردند.

 

  

نظر شما