شناسهٔ خبر: 31001425 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

همکاری مورینیو با یک تیم هاکی روی یخ! +عکس

خبرگزاری میزان- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق منچستر یونایتد، این روزها درگیر شرکت در امور تبلیغاتی مختلف در سراسر دنیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حدود دو ماه از اخراج مورینیو از نیمکت یونایتد می گذرد و همانطور که انتظار می رفت، وی بر خلاف شایعات تا پایان فصل در دنیای مربیگری فعالیتی نخواهد داشت. مورینیو چند هفته قبل برای شرکت در برنامه کارشناسی جام ملت های آسیا راهی قطر شده بود و حالا در حال انجام فعالیت تبلیغاتی برای یک تیم هاکی از منطقه سیبری روسیه است.

آسوشیتد پرس مدعی شد مورینیو با باشگاه هاکی روی یخ آوانگارد اومسک از منطقه سیبری برای انجام یک پروژه تبلیغاتی به توافق رسیده و ویدئویی نیز منتشر شده که به نظر می رسد سرمربی پرتغالی در حال امضا کردن تعداد زیادی ازعکس های خود است. تیم آوانگارد اومسک اگرچه متعلق به سیبری است اما مجبور است مسابقات خود را خارج از خانه انجام دهد، زیرا این منطقه از نظر ساختاری برای برگزاری مسابقات ناامن است.

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت مورینیو به عرصه مربیگری و در دست گرفتن هدایت تیم هایی چون رئال مادرید یا اینتر شنیده شده اما به نظر می رسد این اتفاق حداقل تا پایان فصل رخ نخواهد داد.

همکاری مورینیو با یک تیم هاکی روی یخ! +عکس

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

نظر شما