شناسهٔ خبر: 3098759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:اتمام پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت دهم

امیدواریم در سال جاری و با تلاش همکارانمان در مجموعه وزارت ارتباطات پروژه های نیمه تمام در این وزارت تا پایان دولت دهم عملیاتی شود.

صاحب‌خبر - به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمد حسن نامی در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این وزارت خانه مهمترین بستر به منظور تأثیر گذاری در سطوح مختلف کشوری و بین المللی محسوب می شود و بر همین اساس کشورهای مختلف در این حوزه سرمایه گذاری زیادی کرده اند.
وی افزود: امیدواریم با استفاده از پتانسیل بالای نیروی انسانی متخصص موجود در این وزارت خانه بتوانیم اهداف پیش بینی شده در این حوزه را عملیاتی کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که امروزه در سطح جهان ازاجماع تفکر عمومی استفاده می کنند تصریح کرد: سایت های متنوع نظیر "گوگل ارث" و "ویکی پدیا" از خرد جهانی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند و ما نیز باید در کشورمان چنین سایت هایی راه انداز کنیم تا زمینه اشاعه محتواهای علمی تولیدی ایران را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: مردم جهان، بیشترین نیازهای علمی و اطلاعاتی خود را از طریق این گونه سایت ها تأمین می کنند.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر اطلاعات علمی زیادی از سوی دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزه های علمیه تولید می شود گفت: می بایست بستری به منظور ارایه این محتواها وجود داشته باشد.
دکتر محمد حسن نامی مأموریت وزارت ارتباطات را در شرایط کنونی بسیار مهم و ارزنده دانست و تأکید کرد: باید اقدام هایی که عدالت را برای تمامی هموطنان مان حتی در نقاط دور از دسترس فراهم می کند، عملیاتی کنیم.

نظر شما