شناسهٔ خبر: 30944603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه ها همچنان در جریان است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره در جریان بودن تحقیق و تفحص مجلس از این شرکت، گفت: سوالات نمایندگان مجلس مربوط به عملکرد گذشته این شرکت است و نگرانی بابت تحقیق و تفحص نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «رحمت الله مهابادی» امروز (جمعه) در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران افزود: این تحقیق و تفحص همچنان در جریان است و چند سوال در ذهن نمایندگان مجلس مطرح بود که مرتبط با فعالیت‌های این شرکت در طول سال‌های گذشته بوده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: سوالاتی که در جریان تحقیق و تفحص مطرح شده، به عملکرد این شرکت در دهه 80 تاکنون بر می گردد و به پروژه های عمرانی مرتبط با بخش فرودگاهی مربوط می شود.
وی تاکید کرد: «عمده این سوالات مربوط به زمانی است که من مدیرعامل شرکت نبودم، با این حال در جلسات کمیته تحقیق و تفحص حاضر شدیم و به سؤالات مطرح شده پاسخ دادیم.»
وی به توضیحاتی که در طول جلسات گذشته به نمایندگان از سوی مدیران شرکت فرودگاه ها داده شده اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین جلساتی یک روند معمولی است، با این حال ما به اقدامات خود ادامه می دهیم و از بابت تحقیق و تفحص نگرانی نداریم.
به گزارش ایرنا، دغدغه اصلی طراحان تحقیق و تفحص، عملکرد فرودگاه ها، چگونگی هزینه کرد اعتبارات، تاخیر پروازها، کیفیت هواپیماها، کیفیت باندها و سیستم ناوبری است.
اقتصام*3065**1535

نظر شما