شناسهٔ خبر: 30942018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار خوزستان:

نام شهید بقایی برای همیشه ماندگار خواهد بود

غلامرضا شریعتی گفت: نام شهید بقایی بزرگوار که همیشه به دور از هیاهو و خواسته‌های دنیوی بوده برای همیشه ماندگار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

نام شهید بقایی برای همیشه ماندگار خواهد بود

به گزارش دفاع پرس از اهواز، یادواره سردار شهید «مجید بقایی» با حضور استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از فرماندهان سپاه شامگاه دیروز (پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه) در قرارگاه کربلا برگزار شد.

استاندار خوزستان در این مراسم اظهار داشت: از مجموعه قرارگاه کربلا و در رأس آن سرباز سرافراز اسلام سردار خادم سید الشهدا به واسطه بزرگداشت یاد و نام شهدا و کسانی که در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود بدون هیچ چشم‌داشتی گذشتند و خالصانه جهاد کردند قدردانی می‌کنم.

شریعتی افزود: وعده الهی بر این است که سابقون در پیشگاه خدا مقرب‌تر هستند و شان و جایگاه ویژه‌ای دارند و بسیاری از عزیزان مانند سردار خادم سیدالشهدا از این گروه هستند.

استاندار خوزستان یادآور شد: قرارگاه کربلا مزین به نام شهید بقایی و موجب افتخار است. نام این شهید بزرگوار که همیشه به دور از هیاهو و خواسته‌های دنیوی بوده برای همیشه ماندگار خواهد بود.

شریعتی خاطرنشان کرد: اینها اسوه و نمونه برای نسل جوان و ما هستند در عین حال ما در معرفی این الگوها و شخصیت‌های برجسته کوتاهی کرده‌ایم. آمادگی داریم کنگره‌ای باشکوه در گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بقایی و دیگر شهدای بزرگوار دفاع مقدس برگزار نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما