شناسهٔ خبر: 3093574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

معاون وزیر ارتباطات: پیاده سازی دولت الکترونیکی نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

معاون وزیر ارتباطات در مراسم امضاء توافق نامه مشارکت و سرمایه گذاری در ارائه خدمات الکترونیکی در استان اصفهان گفت: در تلاش هستیم تا بر اساس قانون زمینه مشارکت بخش خصوصی در پیاده سازی دولت الکترونیکی را فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، مهندس علی حکیم جوادی در مراسم امضاء توافق نامه مشارکت و سرمایه گذاری در ارائه خدمات الکترونیکی در استان اصفهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دولت ها قادر نیستند وظایف خود را در حوزه ICT به تنهایی اجرایی کنند و در این راستا نیازمند استفاده از توان بخش خصوصی هستند.
وی افزود: استان اصفهان، جایگاه ویژه ای در پیاده سازی دولت الکترونیکی دارد و این استان از لحاظ زیرساختی، یکی از استان های برتر در کشور محسوب می شود.
معاون وزیر ارتباطات با بیان این مطلب که بیش از 900 نقطه دراستان اصفهان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند تصریح کرد: اصفهان یکی از استان های پیشتاز در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده بخش عمده ای از تولید ناخالص این استان به محصولات ارتباطات و فناوری اطلاعات تعلق گیرد.
این گزارش حاکی است، توافق نامه مشارکت و سرمایه گذاری در ارائه خدمات الکترونیکی میان سازمان فناوری اطلاعات ایران، استانداری اصفهان و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به امضاء رسیده است.
بر اساس این توافق نامه، ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی در سطح استان اصفهان با تکیه بر پتانسیل های توافق کنندگان و سرمایه گذاری شرکت یا شرکت های معرفی شده از طرف نظام صنفی با اولویت شرکت های بومی اجرایی می شود.

نظر شما