شناسهٔ خبر: 30916019 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

گلکسی A10 بالاخره در Geekbench دیده شد

آناهیتا عیوض خانی

صاحب‌خبر -

یکی از تلفن های همراه هوشمند سری گلکسی A سامسونگ که مشخصات آن هنوز افشا نشده است، گلکسی A10 نام دارد. با این وجود این تلفن همراه هوشمند با کد SM-A105F در یک بنچمارک دیده شده است. با موبایلستان همراه باشید.

گلکسی A10 در گیک بنچ دیده شد گلکسی A10 در گیک بنچ دیده شد

مطالب مرتبط

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش نام سری جدید تلفن های همراه هوشمند سامسونگ با پسوند گلکسی A از روی یک سری از سازو کارهای مرتبط با این مپانی حدس زده شد و به دنبال آن مشخصات جدیدی از چند تلفن همراه هوشمند نظیر گلکسی A20، A30، A40، A50، A70 و حتی A90 افشا شد. اما در این میان مشخصات گلکسی A10 هنوز رازآلود باقی مانده بود که Geekbench حتی دست این همراه هوشمند را نیز رو کرد.

همان طور که در کیگ بنچ دیده شده است، تلفن همراه هوشمند گلکسی A10 سامسونگ از اندروید 9 بهره مند است و تراشه اگزینوس 7885 سامسونگ نیز در آن وجود دارد که سرعت ساعتی آن به نحو تعجب برانگیزی پایین بوده و همین نکته احتمال استفاده از اگزینوس 7904 را در این همراه هوشمند بیشتر می کند.

با این وجود اصلی ترین نشانه از ارزان قیمت بودن این دستگاه هوشمند، بهره مندی آن از رم 2 گیگابایتی است که به کار بردن آن در سال 2019 بسیار بعید است و این اقدام سامسونگ تنها با قیمتی بسیار پایین قابل توجیه است.

 

هنوز در رابطه با تاریخ عرضه گلکسی A10 صحبتی نشده است اما عرضه اندروید 9 روی این تلفن همراه هوشمند نشان دهنده آن است که رونمایی از آن به بعد از تاریخ رونمایی از گلکسی اس 10 در یکم اسفند ماه موکول خواهد شد. به این ترتیب انتظار می رود که تاریخ رونمایی از گلکسی A10 در حدود بهار سال آینده باشد. علاوه بر این در رابطه با مشخصات دوربین و رنگ های در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند نیز اطلاعاتی موجود نیست و تنها صبر است که به سوالات ما جواب خواهد داد.

نظر شما