شناسهٔ خبر: 3091126 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیر عامل و رییس هیات مدیره پست بانک:ارائه خدمات ارزی در پست بانک روان خواهد شد

با تدابیر و برنامه هایی که پست بانک در ارائه خدمات ارزی در پیش گرفته است، ارائه این خدمات از سوی پست بانک گسترش یافته و روان می شود.

صاحب‌خبر - دکتر محمد حسن محبیان ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: شرکت پست بانک در نظر دارد ، شعب ارائه خدمات ارزی را در طی یک ماه آینده به پنج شعبه برساند.
وی گفت : در این راستا برنامه هایی هم در نقاط روستایی و محروم خواهیم داشت که در این نقاط نیز عملیات ارزی با سهولت ارائه شود.
وی با اشاره به توانمندی پست بانک در رفع مشکلات ارزی کشور اظهار داشت: در صدد هستیم در 10 نقطه کشور صرافی را توسعه دهیم.
مدیرعامل پست بانک گفت: حرف جدید بانک های کشور، توزیع سرویس ها و خدمات در اقصی نقاط کشور به نحو احسن است که بانک مرکزی بر ارائه مجازی این خدمات تاکید ویژه ای دارد .
وی ضمن اشاره بر شاخص سرمایه در بانک ها اظهار داشت : پست بانک بدون داشتن سرمایه و سرمایه گذاری اساسی توانسته است بیشترین و بهترین نقش را در ارائه خدمات خرده بانکداری در کشور ایفا کند و  با استفاده از زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلااعات و پست ، بانکی را ایجاد کند که بیشترین رضایت را در بین مردم و مسئولین کشور داشته باشد.
رئیس هیات مدیره پست بانک افزود: ایجاد 6 هزار نقطه دیگر در برنامه های این بانک است و پست بانک تنها بانکی است که در مناطق محروم با هزینه بسیار پایین خدمات را ارائه می کند و علاوه بر آن دفاتر خصوصی را نیز راه اندازی می کند.
.دکتر محبیان در پایان خاطر نشان کرد:در تلاش هستیم تعداد شعب بانک را با حضور در واحدهای پستی، وزارتخانه ها و سازمانها به دو برابر افزایش دهیم چون رشد پست بانک از برنامه های اصلی است.

نظر شما