شناسهٔ خبر: 3090706 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

رئیس سازمان تنظیم مقررات خبر داد: کمترین حق لیسانس پروانه Wimax برای استان‌های محروم

به منظور بهره‌مندی استان‌های محروم از خدمات دسترسی پرسرعت بی‌سیم، کمترین میزان حق لیسانس پروانه Wimax برای این استان‌ها در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

مهندس محمود خسروی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: استان‌های خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد و ایلام با چهار میلیارد ریال، کمترین میزان حق لیسانس پروانه Wimax را به خود اختصاص داده‌اند.
وی افزود: این در حالی است بیشترین میزان حق لیسانس این پروانه خدمات دسترسی پرسرعت بی‌سیم به استان تهران با مبلغی بیش از 200 میلیارد ریال اختصاص دارد.
معاون وزیر ارتباطات در خصوص برنامه زمانبندی مزایده Wimax نیز اظهار داشت: اسناد این مزایده از شنبه هفته آینده در تمامی سطح کشور فروخته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان تا تاریخ 16 مرداد ماه فرصت دارند تا اسناد مزایده را خریداری و حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه مدارک مورد نیاز را به مراجع ذی‌ربط تحویل دهند.
وی تأکید کرد: به منظور شفاف سازی در روند برگزاری مزایده، نشست پرسش و پاسخی در دوم شهریور ماه با حضور مسوولان برگزاری این مزایده و متقاضیان شرکت در آن، برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این مطلب که مزایده Wimax به صورت محلی و استانی برگزار خواهد شد گفت: این مزایده بین المللی بوده وشرکت‌های داخلی و خارجی توانمند با رعایت قوانین موجود و بر اساس اسناد مزایده، می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد: بازگشایی پاکات اسناد مزایده در دوم مهر ماه سال جاری انجام خواهد شد که تلاش می‌کنیم طی مدت 15 روز بعد از بازگشایی پاکات، نتایج مزایده مشخص و اعلام شود.
مهندس محمود خسروی تصریح کرد: این پروانه شش ساله صادر خواهد شد که برای یک دوره پنج ساله تمدید و پس از آن، براساس شرایط و ضوابط موجود، به دوره‌های پنج ساله قابل تمدید است.
انتهای پیام

نظر شما