شناسهٔ خبر: 30905350 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

هیچ نشانه‌ای از خروج خدمه سانچی از کشتی وجود ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بررسی جعبه سیاه کشتی سانچی نشان می دهد که هیچ نشانه‌ای از خروج خدمه سانچی از کشتی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به ادعاهای مطرح شده درباره ادعای زنده بودن خدمهکشتی نفتکش سانچی و گروگان گرفته شدن خدمه، گفت: این ادعای سوء استفاده‌گران به هیچ وجه صحت نداشته و افراد از فضای کنونی استفاده کرده و دست به شایعه پراکنی می زنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی به ویژه دستگاه قضا باید به موضوع مربوطه ورود کنند، زیرا هیچ کسی حق ندارد با احساسات خانواده شهدای سانچی بازی کند و قطعا باید با این دست رفتارها برخورد شود.

هیچ نشانه‌ای از خروج خدمه سانچی از کشتی وجود ندارد

اطلاعات جعبه سیاه کشتی سانچی و حتی جعبه سیاه کشتی کریستال چندین بار مورد بررسی قرار گرفته و در این بررسی ها، هیچ نشانه‌ای از خروج خدمه سانچی از کشتی وجود ندارد

وی گفت: اطلاعات جعبه سیاه کشتی سانچی و حتی جعبه سیاه کشتی کریستال چندین بار مورد بررسی قرار گرفته و در این بررسی ها، هیچ نشانه‌ای از خروج خدمه سانچی از کشتی وجود ندارد.

چرا موضوع زنده ماندن خدمه سانچی بعد از یک سال از بروز حادثه مطرح شده؟

کیانپور ادامه داد: در شرایط کنونی بیش از یک سال از بروز حادثه حریق کشتی سانچی می گذرد، حال این سوال پیش می آید که چرا در این مدت هیچ موضوعی درباره زنده بودن و به گروگان گرفته شدن خدمه مطرح نشده بود، بنابر این مسائل مطروحه نشان می دهد که این موضوع با هدف بازی با احساسات خانواده شهدا مطرح شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: طبق گزارشات واصله، کشتی سانچی به مدت 8 روز در درجه حرارت بالای 900 درجه سانتیگراد سوخته و پس از آن غرق شد، بنابر این با این شرایط، زمینه برای یافتن پیکر شهدا ممکن نبوده است.

شرکت ملی نفتکش ایران ادعای زنده بودن خدمه کشتی سانچی را به دقت بررسی کند

عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم بررسی دقیق ادعای زنده بودن خدمه کشتی سانچی توسط شرکت ملی نفتکش ایران خبر داد و گفت: این ادعا نیز مانند دیگر ادعای مطروحه باید رسیدگی شود، اما قطعا نمی توان اجازه داد که هر فردی دست به شایعه پردازی زده و اذهان عمومی را تشویش کند. 

نظر شما