شناسهٔ خبر: 30897604 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) یک پایین رده یا ۲ گیگابایت رم خواهد بود

مدتی بود بر سر اینکه عضو بالارده جدید خانواده گلکسی A که احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ تجهیز می شود، چه نامی خواهد داشت؛ اختلاف نظر وجود داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

مدتی بود بر سر اینکه عضو بالارده جدید خانواده گلکسی A که احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ تجهیز می شود، چه نامی خواهد داشت؛ اختلاف نظر وجود داشت. برخی آن را گلکسی A10 و برخی گلکسی A90 می دانستند. امروز خبر می رسد که گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) یک پایین رده یا ۲ گیگابایت رم خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی A10

بنچمارک گلکسی A10

همانطور که در بنچمارک بالا از گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) با چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ می بینید، این دستگاه با تنها ۲ گیگابایت حافظه رم دیده می شود. این به ما می گوید که احتمالا شاهد پایین رده ترین عضو خانواده گلکسی A خواهیم بود.

همچنین سیستم عامل اندروید ۹ در این بنچمارک برای گلکسی A10 دیده می شود که این نقطه قوت دستگاه خواهد بود.

آخرین پایین رده خانواده گلکسی A را می توان گلکسی A3 2017 دانست که سامسونگ در سال ۲۰۱۸ دیگر آن را ادامه نداد اما به نظر می رسد که در سال ۲۰۱۹ شاهد حتی عضو پایین رده ترین از آن باشیم.

پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که سامسونگ احتمالا ۱۰ عضو جدید در خانواده گلکسی A تا پیش از نیمه سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A10 می تواند دستگاه جذابی باشد؟ این موضوع با وجود خانواده گلکسی M با قیمت های خیلی خوب، ممکن است؟

لینک کوتاه:

نظر شما