شناسهٔ خبر: 3084514 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

وزیر ارتباطات از فعالیت های کمیته امداد قدردانی کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته میزبان تعدادی از جوانان و نوجوانان خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)بود.

صاحب‌خبر - به گزارش واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر رضا تقی پور در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره )اظهار داشت: با پیروزی انقـلاب شکوهمند اسلامی لـزوم حـمایت از نیازمندان در صـدر برنامه‌های نظام قرار گرفت و درست 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد به عنوان دومین نهاد انقلابی در تاریخ 14 اسفند ماه 1357، آغاز به کار کرد.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام‌، با صدور حکم پرخیر و برکت و تاریخی حضرت امام خمینی‌(ره‌) برای مدت نامحدود، بمنظور تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در حمایت و امداد محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنان‌، تأسیس شده است.
دکتر تقی پور با بیان این که جوانان و نوجوانان عضو خانواده کمیته امداد به عنوان آینده سازان این میهن باید در زمینه علم و دانش پیشتاز باشند، خطاب به آنان گفت: آینده این کشور به جوانانی مانند شما در مناصب مختلف نیاز دارد.
وی در خصوص فراگیری حمایت های کمیته امداد در سراسر کشور گفت: کمیه امداد با وارد شدن در تمامی مناطق محروم، اجازه نمی دهد استعداد های این آینده سازان، به هدر رود.
شایان ذکر است جمع حاضر پس از اقامه نماز جماعت روزه خود را در کنار وزیر ارتباطات و فناوری طالاعات و معاونان وی افطار کردند.

نظر شما