شناسهٔ خبر: 3082737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

رئیس مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات خبر داد:سه برنامه ویژه وزارت ارتباطات در هفته دفاع مقدس

با تلاش های صورت گرفته و به منظورگرامیداشت هفته دفاع مقدس، سه برنامه ویژه در طول این هفته در مجموعه وزارت برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
سردار دولت آبادی، رئیس مرکز مقاومت بسیج در گفت وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه پنج روزه دفاع مقدس در مجموعه وزارت ارتباطات یکی از این برنامه ها محسوب می شود.
وی افزود: این نمایشگاه از 10 غرفه تشکیل شده که در پنج غرفه مفاهیم مربوط به دوران دفاع مقدس نظیر نقش ولایت، شهدا، جانبازان و ایثارگران، آزادگان در طول این هشت سال تشریح و به نمایش گذاشته شده است.
وی خطر نشان کرد: غرفه جنگ نرم یکی دیگر از این غرفه ها محسوب می شود که متناسب با مباحث روز به اهمیت و تلاش های صورت گرفته در این حوزه می پردازد.
سردار دولت آبادی تصریح کرد: کتاب دفاع مقدس، ادوات مخابراتی و پستی، ایستگاه کودکان و تمبر شخصی از دیگر غرفه هایی است که محصولات مرتبط در آن عرضه و در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی برگزاری ویژه برنامه دفاع مقدس را یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و تأکید کرد: تأتر دفاع مقدس، راوی پیشکسوت جنگی در خصوص خاطرات دفاع مقدس، معرض شغل هایی که در حوزه ارتباطات، دغاع مقدس کمک کرده اند نظیر پستچیان، مخابرات و بسیم چیان، نمایش ظفر و برگزاری مسابقه از جمله برنامه هایی است که در پنج شب در جنگ های دفاع مقدس برگزار می شود.
رئیس مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات گفت: برگزاری تجمع بزرگ فدائیان محمد رسول ا... با حضور بسیجیان مجموعه وزارت ارتباطات، وزیر ارتباطات و معاون و مدیران وزارت خانه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: اجرای عملیات داخلی امداد و نجات و مانور موتورسواران و رزمی کاران و غیر از جمله برنامه های صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت ارتباطات می باشد.
سردار دولت آبادی تأکید کرد: امیدواریم با تلاش های در دست اجرا، مراسمی در شأن شهداء و امام شهداء وزارت ارتباطات برگزار شود.

نظر شما