شناسهٔ خبر: 3080782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

معاون توسعه و مدیریت شبکه خبر داد: پیگیری مجدانه تکالیف برنامه پنجم در سال جاری

با برنامه ریزی های صورت گرفته، تکالیف برنامه پنجم در بخش فناوری اطلاعات به صورت مجدانه پیگیری خواهد شد چرا که معتقدیم تنور این برنامه باید همچنان داغ بماند.

صاحب‌خبر -

مهندس علی اصغر انصاری، معاون توسعه و مدیریت شبکه در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در صورت تامین بودجه های پیش بینی شده در خصوص پروژه های مرتبط با این حوزه، تنور تکالیف برنامه پنجم در بخش فناوری اطلاعات همچنان داغ باقی خواهد ماند.

معاون توسعه و مدیریت شبکه در خصوص اقدامات در دست اجرا در این بخش تصریح کرد: پایش، راهبری و نظارت بر دستورالعمل های تدوین شده در خصوص اجرایی شدن آیین نامه های مرتبط با برنامه پنجم از جمله اقدام های برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: سال گذشته دستورالعمل ماده 13 آیین نامه بند "الف" ماده 46 برنامه پنجم تصویب و ابلاغ شد که بر اساس آن می بایست همبندی شبکه های اختصاصی ارتباطی تمامی دستگاه های اجرایی با هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات عملیاتی شود که پیگیری های مرتبط با این موضوع از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری به طور کامل عملیاتی خواهد شد.
علی اصغر انصاری با اشاره به دیگر دستورالعمل های مرتبط با برنامه پنجم گفت: دستور العمل ماده چهار و پنج آیین نامه بند " ب" ماده 46 نیز تدوین شده و جهت طی مراحل بعدی به کارگروه فاوای دولت ارسال شده است.
وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا در سال جاری نهایی شدن تدوین و تصویب دستورالعمل ماده 10 آیین نامه بند "د" ماده 46 برنامه پنجم است.

نظر شما