شناسهٔ خبر: 30803565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری طارم:

تولید سرمایه، ایجاد ثروت و افزایش رفاه مردمی بزرگترین دستاورد انقلاب در طارم

در این جلسه سرپرست فرمانداری طارم با اشاره به نقش اساسی مردم در فراهم نمودن مقدمات وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و همراهی این انقلاب در شرایط سخت ۸ ساله دفاع مقدس و تحریم های تحمیلی که هم اکنون نیز ادامه دار است اظهار داشت: نقش مردم در تمامی صحنه های انقلاب محسوس و تاثیر گذار بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ مقام عالی دولت در شهرستان ایجاد زیرساخت های اساسی و سرمایه گذاری های بخش خصوصی در شهرستان را از برکات این نظام دانسته و تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری و تغییر و تحولات، امروز منجر به حضور بالغ بر ۵هزار کارگر فصلی در منطقه ای که اکثریت ساکنین آن به دلیل کمبود درآمد مجبور به مهاجرت به استان های مجاور می شدند انجامیده و تولید سرمایه، ایجاد ثروت و افزایش رفاه برای ساکنین منطقه را به ارمغان آورده است که بزرگترین دستاورد انقلاب برای شهرستان می باشد.جلسه ستاد هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ریاست ستار صفری سرپرست فرمانداری طارم و با حضور صادقی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین ادارات برگزار گردید.

در این جلسه سرپرست فرمانداری طارم با اشاره به نقش اساسی مردم در فراهم نمودن مقدمات وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و همراهی این انقلاب در شرایط سخت ۸ ساله دفاع مقدس و تحریم های تحمیلی که هم اکنون نیز ادامه دار است اظهار داشت: نقش مردم در تمامی صحنه های انقلاب محسوس و تاثیر گذار بوده است.

صفری افزود: امروز که انقلاب اسلامی به برکت همراهی مردم به مرحله تکامل خود رسیده است حضور و نقش مردم برای ادامه مسیر بیش از پیش احساس می شود و بایستی به عنوان خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ولی نعمتان که مردم هستند را بیش از پیش مورد تکریم و احترام قرار داده و در جهت حل مشکلات مردم تلاش مضاعف نماییم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور و شهرستان طارم به صورت عینی لمس می شود تاکید کرد: انعکاس آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل های جوان ضروری است و تمامی دستگاه ها موظف اند دستاورد های چهل ساله انقلاب به صورت عینی را به اطلاع مردم به ویژه جوانان برسانند.

این مسئول با اشاره به حجم گسترده تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط بدخواهان داخلی و خارجی و دشمنی های آمریکا، تبیین دستاوردهای نظام را در ایجاد امید و امیدواری در جامعه ضروری عنوان کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان ایجاد زیرساخت های اساسی و سرمایه گذاری های بخش خصوصی در شهرستان را از برکات این نظام دانسته و تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری و تغییر و تحولات، امروز منجر به حضور بالغ بر ۵هزار کارگر فصلی در منطقه ای که اکثریت ساکنین آن به دلیل کمبود درآمد مجبور به مهاجرت به استان های مجاور می شدند انجامیده و تولید سرمایه، ایجاد ثروت و افزایش رفاه برای ساکنین منطقه را به ارمغان آورده است که بزرگترین دستاورد انقلاب برای شهرستان می باشد.

سرپرست فرمانداری طارم بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تعامل با رسانه ها، نصب بنر و تبیین چهره به چهره عملکرد 40 ساله انقلاب در شهرستان تاکید کرد و گفت : بایستی از همه ظرفیت های موجود برای ایجاد آرامش و امیدواری به آینده در کشور استفاده نماییم .

صفری انتقادات سازنده در جامعه را راهکاری برای خدمات رسانی مطلوب به مردم عنوان کرد و افزود:  از انتقاداتی که همراه با ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده باشد همواره استقبال می شود ولی انتقادی که موجب دلسردی و ناامیدی مردم گردد بایستی پرهیز شود.

وی بر حضور مسئولین در بین مردم جهت پیگیری مشکلات و شنیدن مطالبات مردمی تاکید نموده خاطر نشان شد: مدیران بر این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

این مسئول بر اجرای مردمی برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: جشن شهرستانی انقلاب امسال نیز با حضور مردم و همراه با برنامه های مختلف و با پوشش صدا و سیمای استان برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری طارم در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر سال جاری خبر داد و افزود: 23 طرح اقتصادی از محل پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

صفری همچنین از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های تامین آب شرب در دهه فجر امسال خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه امسال پروژه های مطلوبی در حوزه تامین آب شرب با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال افتتاح و 2 پروژه نیز با اعتبار 10 میلیارد ریالی از محل اعتبارات دهیاری، آب و فاضلاب روستایی و مشارکت های مردمی کلنگ زنی خواهد شد.

وی افتتاح طرح های بهسازی معابر روستایی با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال، خانه های مدد جویی و... را از دیگر طرح های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال عنوان کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان دیدار با خانواده های معظم شهدا را از دیگر برنامه های اجرایی شاخص شهرستان بیان کرد و افزود: در دهه فجر امسال با 60 خانواده معظم شهید دیدار خواهد شد. وی هدف از این دیدارها را تکریم خانواده شهدا و بررسی و پیگیری مشکلات خانواده های شهدا عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری طارم برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های شاخص شهرستان برشمرد و گفت: این برنامه در راستای ایجاد نشاط و شادی در جامعه با حضور استاندار زنجان و با پوشش شبکه سه سیما در 26 بهمن ماه اجرا خواهد شد.

 

نظر شما