شناسهٔ خبر: 30783640 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد وزیر خارجه لبنان از سکوت جهان در قبال اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه لبنان از سکوت جامعه جهانی در قبال نقض حاکمیت کشورش از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

انتقاد لبنان از سکوت جهان درقبال اقدامات رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان در اجلاس اقتصادی داووس با اشاره به کمک ۵۰۰ میلیون دلاری قطر به کشورش اعلام کرد قطری‌ها سرمایه‌گذاران خوبی هستند؛ لبنان را می‌شناسند و می‌دانند که ما از چه شرایط سختی عبور کرده‌ایم.

وی در گفتگو با خبرنگار سی ان ان افزود: قطری‌ها درصدد خرید اوراق قرضه لبنان هستند و دیگران را به علت داشتن امنیت و درآمدزایی بالا به این اقدام دعوت می‌کنند.

وزیر خارجه لبنان گفت: ما از اقدام مشابه و سرمایه‌گذاری بیشتر عربستان استقبال می‌کنیم و می‌دانیم که در گذشته نیز این کار را انجام داده‌اند. ما همواره تمامی دوستانمان را به همکاری و حفاظت از ثبات لبنان تشویق می‌کنیم و می‌دانیم که جهان نمی‌گذارد لبنان متحمل فروپاشی شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تنش‌های رخ داده در مرز‌های جنوبی لبنان با اراضی اشغالی گفت: آنچه خواب شب را از چشمان من گرفته و مرا بیدار نگه داشته است؛ سکوت جهان در قبال نقض‌های روزانه حاکمیت و استقلال لبنان به وسیله رژیم صهیونیستی است. ما ۱۵۰ نقض حریم دریایی و هوایی از سوی رژیم صهیونیستی با توجه به توافقنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل داریم که موجب نگرانی کشورمان شده است.

انتهی پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما