شناسهٔ خبر: 30783226 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری:

شبکه ائمه جماعات پیام انقلاب را به مردم منتقل کردند

مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شبکه تبلیغی امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی، ائمه جماعات مساجد بودند و پیام انقلاب را به مردم منتقل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مركز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام کرمی در آیین افتتاحیه نشست ائمه جماعات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به تبیین نحوه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) و نقش شبکه ائمه جماعات در پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: رسانه و شبکه تبلیغی امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب ائمه جماعات مساجد بودند که بر بالای منبرها و در تریبون نماز جماعت پیام انقلاب را به مردم منتقل کردند.

مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: امروزه سه هزار فاضل فرهیخته در دانشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند و همین شبکه ائمه جماعات بود که توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به لزوم مدیریت راهبردی در دنیای شبکه‌ها و جریان‌ها، به شبکه عظیم ائمه جماعات در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: آیا ما توانسته‌ایم از این شبکه بهره‌برداری کنیم؟ اگر این ظرفیت در اختیار دیگران بود صدها برابر بهتر استفاده می‌شد. امروز امام جماعت فرهیخته و فرزانه در دانشگاه شخصاً تلاش می‌کند اما اگر توان کمک به یکدیگر را مضاعف کنیم می‌توانیم بیش از این تأثیرگذار باشیم.

کرمی در ادامه خاطرنشان کرد: ظرفیت عظیمی در اختیار ما است و مسئولیت سنگینی بر دوش ما قرار دارد؛ در این سه روز تلاش کرده‌ایم تا با همکاری ستاد اقامه نماز و مرکز قرآن و عترت بسته کاملی ازآنچه در محتوا و مهارت لازم است را فراهم آوریم؛ در روز اول این نشست بر مهارت‌های ارتباط مؤثر و مؤلفه‌های جذب می‌پردازیم و در روز دوم راهکارهای تقویت مبانی اعتقادی دانشجویان با بهره‌گیری از فرصت نماز جماعت و مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مواجهه با نمازگزاران دانشجو توسط امام جماعت را تبیین خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگی نهاد افزود: از تریبون نماز جماعت باید به تبیین دستاوردهای نظام بپردازیم و از فرصت نماز برای دفاع از انقلاب بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/4107/4115/

نظر شما