شناسهٔ خبر: 30782612 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح ورودی دوم شمالی ایستگاه مترو قائم

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از افتتاح ورودی دوم شمالی ایستگاه مترو قائم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به انتقال بخشی از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به سوهانک، اظهار کرد: با توجه به افزایش ۳ برابری حجم مسافر در این بخش مطمئنا با گشایش ورودی دوم ایستگاه قائم، می‌توانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: این ایستگاه که در ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ توسط حسن روحانی (رئیس جمهور وقت) به بهره‌برداری رسیده؛ یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است که در شهرک قائم واقع در شمال شرق تهران قرار دارد.

وی بیان کرد: این ایستگاه در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده و به شهرک قائم، شهرک محلاتی، شهرک لاله، سوهانک و ازگل و همچنین خط ۹ بی آر تی دسترسی دارد.

امام از افتتاح بخش‌هایی از خط ۶ و ۷ مترو به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اسفند ماه خبر داد و گفت: ۹ کیلومتر جنوبی خط ۶ مترو، حدفاصل دولت‌آباد تا میدان شهدا با ۳ ایستگاه (دولت‌آباد، بعثت و میدان شهدا) و همچنین سه ایستگاه (هلال احمر، تربیت مدرس و میدان صنعت) از خط ۷ مترو تا پایان سال جاری آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما