شناسهٔ خبر: 30782560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست در جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی هیئت شنا خراسان جنوبی :

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از مدیرکل کارت زرد گرفت

وی از ورود اداره کل ورزش و جوانان به کلیه اماکن ورزشی استان خبرداد و عنوان کرد: این ورود با حضور مسئولان دادگستری انجام خواهد شد..سرپرست بیان کرد: اصلاح ساختار هیات و کارت زرد به معاونت ورزشی می دهیم به عنوان نظارت اماکن ورزشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، هشتمین جلسه بررسی عملکرد هیات استان با هیئت شنا در سالن جلسات مخابرات خرراسان جنوبی به ریاست مهران سرپرست و به دبیری کهنسال برگزار شد.

مهران سرپرست با بیان اینکه روز به روز ورزش خراسان جنوبی بهتر خواهد شد گفت: سال 98 ورزش خراسان جنوبی باید به دنبال ورزش های ملی باشد.وی افزایش مشارکت ورزشکاران سازمان یافته در سال آینده را خبرداد و بیان کرد: اصلاح ساختار هیات و کارت زرد به معاونت ورزشی می دهیم به عنوان نظارت اماکن ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: پرونده های سه سال گذشته را تا 22 بهمن فرصت دارد تا به روزرسانی کند. وی از ورود اداره کل ورزش و جوانان به کلیه اماکن ورزشی استان خبرداد و عنوان کرد: این ورود با حضور مسئولان دادگستری انجام خواهد شد. سرپرست محیط امن ورزشی را یکی از مهمترین اولویت های اداره کل دانست و تصریح کرد: نظارت های یک روزه و نظارت های مستمر، سمینارهای مدیران اماکن ورزشی، کلیه مدیران ورزشی باید در حوزه آموزش ببینند و تست دوپمینگ بدهند. مدیرکل ورزش و جوانان به پودر های انرژی زا در باشگاه های ورزشی خبرداد و گفت: بازرسین اداره کل باید در این باشگاه حضور یابند و حتی اگر فردی دکترای ورزشی هم داشته باشد حق تجویز مکمل های ورزشی را ندارند و فقط مرجع تجویز مکمل پزشکان و عرضه آن باید از سوی داروخانه ها باشد.

 

نظر شما