شناسهٔ خبر: 30781299 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نمایشگاه «کتاب و مطبوعات» در یاسوج گشایش یافت

گروه فرهنگی ـ هجدهمین نمایشگاه کتاب و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

نمایشگاه کتاب و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افتتاح شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، سوم بهمن‌ماه در نمایشگاه کتاب در مصلی یاسوج، اظهار کرد: نمایشگاه امسال در 150 غرفه و با حضور 235 ناشر از سراسر کشور برپا شده است.
وی با بیان اینکه امسال ۱۱ غرفه برای مطبوعات درنظر گرفته شده، افزود: تلاش شد که همه رسانه‌های استان در این مکان حضور داشته باشند‌.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از ابتدای انتشار فراخوان تا پایان مهلت ثبت نام ناشران، ٥٢٥ ناشر از سراسر کشور ثبت نام کردند که در مجموع از بین این تعداد، ١٤٥ ناشر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شدند‌.
دهبانی‌پور با اشاره به اینکه تاکنون سه انتشاراتی از این استان برای حضور در نمایشگاه کتاب ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: کتاب‌های این نمایشگاه در همه زمینه‌ها از جمله عمومی، فرهنگی، مذهبی، دینی، سیاسی، تاریخی، علوم پایه، کامپیوتر، فنی، کودک و نوجوان و ... هستند‌.
وی ادامه داد: امسال ١٠ غرفه برای رسانه‌های دیجیتال درنظر گرفته شده و سال گذشته نیز همین تعداد غرفه درنظر گرفته شده بود‌.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال دومین سال برگزاری نمایشگاه دیجیتال است، این موضوع به علت احساس نیاز مردم به ویژه نسل کودک و نوجوان و حتی جوانان به نرم افزارهای درسی، آموزشی، بازی‌های رایانه ای و سایر سی دی ها و انیمیشن‌ها در دستور کار قرار گرفت تا آنها بتوانند به راحتی و با تخفیف خوب نیازهای خود را انتخاب کنند‌.
دهبانی‌پور از این نمایشگاه به عنوان فرصتی برای اهل فرهنگ و دوستداران کتاب نام برد و ابراز کرد: کتاب‌های ارائه‌شده در نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی ارائه می‌شود‌.
وی افزود: این نمایشگاه از سوم تا هشتم بهمن صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت 15 و 30 تا ٢٠ در مصلای امام خمینی(ره) برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نمایشگاه تلاش شده است تا از همه ظرفیت‌ها برای معرفی استان استفاده شود.

یادآور می‌شود، خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا نیز در نمایشگاه مطبوعات استان حضور دارند.
انتهای پیام

نظر شما